Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '14

 
Kategori
Şiir
 

Aile resimleri

Süt dişlerinin anısına

Hedik kaynatılıyor Kuşhanede

Altını Kalamışlar

Renkler, kırmızı, sarı, siyah olmalı.

Ana, baba, kardeşler

Mutlu gülümsüyorlar.

O, kundakta ve kucakta.

 

Rüzgârın eli uzun,

Hırsızlığı o gün başlamış,

Bir sağdan esmiş, bir soldan,

Renkler uçup gitmiş.

Resim şimdi

Siyah beyaz...

 

Özlem ekili resimlerin

Dört bir yana dağılan gözlerdeki

Kimi sıcak, muzip, resmi,

Kimi sıradan bakışları, gülücükleri

Zamanda eskimiş, solmuş...

 

Bakmayın o resimlere

O ben,

Ben değilim artık.

Başımda ne rüzgârlar esiyor şimdi

Alttan, üstten, sağdan, soldan

Ayırmakta zorlandığım özlemler

Beynimde uçuşuyor...

Siyah beyaz resimlerde geziyorum,

Arkadaşlar kardeşler,

Sevimli anıları körüklüyor

Saçlarımı okşuyor babam,

Yüreğimi serin esintiler sarıyor.

Ellerini uzatıyor annem,

Sıcacık, içimi ısıtıyor.

Sarılıyor, öpüyor, öpüyorum,

Boğazımda bir düğüm nefesimi kesiyor.

Sebahattin  DÜNDAR

 
Toplam blog
: 38
: 155
Kayıt tarihi
: 04.01.13
 
 

1940 yılında Ardahan'da doğdum. İlk orta ve lise öğrenimimi Kars, Ardahan ve Erzurum üçgeni içeri..