Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '16

     
    Kategori
    Üniversitelinin Sesi
     

    Ailenin ne kadar yıprandığını anlamak çok güç

    Merhaba ,

    Ben Ahmet Bilinmez,

    26 yaşındayım ve Hollandanın küçük bir şehirinde dünyaya geldim,

    12 yaşıma kadar her çocuk gibi bende sokakta uçurtma uçurarak, Bisiklet sürerek, saklambac oyniyarak, geçirdim hayatımı, 12 yaşımda okulumun en önemli zamanlarında Babam internet ile tanışmışti ve annemle evli iken baska birine aşık olmuştu, Bu süreç cok zor bir zaman almıştı benim kariyerimde. Aslinda okadar zordu ki o kadin yuzunden annem dayak yiyordu, Her bir firsatta babam anneme saldirip vurmaya basliyordu, Ben 12 yasindaki kahraman cocuk, Babamin onune dikilirdim

    Anneme el kaldirma baba! Diye aralarina girmeye calisirdim. Annem ev hanimi ve cocuklari icin kendini dusunmiyen bir insandir. Evde kavgami var psikolojisinle ben sinavlarima girdim ve eksik not ile sinavlarimi cok basarisiz bir sekilde gectim. Her gece uyurken bagirisma seslerinle uyanip babamin annemi dovmesinden cok sikilmistim artik. Ben seviyorum o bayani siz hic asik oldunuzmu gibi bir sozler sarf etti babam..

    Bende anneme arkandayiz birak babami gitsin dedim.. Babam sonucta almanyaya tasindi. Ilk zamanlar arada kapiya gelip savunmasiz kadina saldirmaya calistigi icin ben balkona ciktim ve tum mahalenin duyabilicegi bir ses tonu ile..

    Annemin kapisina birdaha gelirsen Elime silahi alabildigim yasta seni vurucam baba diye tum mahaleyi havaya kaldirdim. Ve yaklasik 5 sene babamla hic konusmadim. Konusmaya basladigimda babam cok degismisti imanini koruyan camiden cikmiyan bir baba olmustu . Kucuk kardesim Babamla hic konusmadi o durumlardan sonra. Anneme kaldirdigi eli halen Kaldiramaz kendisini.

    Benimde bazen ruyalarima geliyor kin ile uyaniyorum sonra sakinlesiyorum bu konuya. Psikolojik tedavilere baslamistim. Babam giderken almanyaya bize yaklasik 20-25.000 euroluk borcuda yikti.Almanyaya gittigi icin ondan alamadilar parayi ve bize yikildi bu borc.

    Haniminla 5 sene hic selam dahi konusmadim.. Birgun babam karsima gelip sen benim oglumsun Ben ozledim hatada yapmis olsam ben sizin babanizim dedikten sonra babami tanimaya baslamistim. Aslinda babam buyuk yurekli bir insanmis.Annemle Anlasamadilar bu her ailede olabilicek bir durum ben sadece anneme  '' o kadin '' yuzunden vurulmasini kaldiramadim..

    Kardesim gorusmesede ona bazen tas kalpli olabiliyorsun desemde.Anliyabiliyordum kardesimin gitmek istememesini.Annem hayatini bize adamis ve varini yogunu ortaya koyup turkiyedeki arsalarini satip bizi egitebilmek icin harcadigini. Annesinden kalan miraslari bile ogullari daha iyi olsun diye hic acimadan satip tek bir kurusunu kendi yememis ve hepsini bize harcamis bir koca yurekli kadindir.

    Oyle buyuk bir yurekli kadin ki bazen babamin nasil boyle birsey yapabilicegini aklim bile almiyordu.Babam suan 13 yildir  '' o kadin '' ile evli. Mutlu bir hayat yasiyorlar zengin bir hayati var.

    kadininda 1 cocugu baskasindan ve 2tanede kadinin kardesinin biraktigi cocuklar var.Onlara aile olmuslar onlari buyutuyorlar. 3 tane isyeri ve havuzlu 500metre karelik bir evleri var.Para desen cuvalla. saglik desen malesef..

    Bundan 10 gun once babamla telefonda konusuyordum, Izine gidicem oglum bunaldim almanyadan az tatil yapayim bir agirlik var ustumde dedi.. Taki hanimi beni aksam ustu arayip babaniz kalp krizi gecirdi gelin diyeseye kadar. Gittigimde babam ayikti ve birseyi yok gibi duruyordu makinelere bagliydi. hafif bir kalp krizi  gecirmis kendisi..

    3 gun kontrolde tutulduktan sonra yarin taburcu olucan demisler babama.. 

    Iste o gece.. Birden oda arkadaslari uyaniyor ve babami yerde buluyorlar bir ses geldi baktik babaniz yerde kafasini masaya carpmis ve kalpkrizi gecirmis.. Kalbi durmustu kalp masaj odasina goturduler dendi..

    Doktorla konusunca 12 dkk oksijenin beynine gitmedigini ogrendik.. 

    herseye hazirlikli olun neolur neolmaz dediler. Babam yaklasik 3 gun boyunca hortum ile bitkisel hayatta yasadi.. 3 gun sonra hortumu cikarip kendi nefesinle hayata tutulmasi gerektigini soylediler.. suan tam 8ci gun Babam kendine geldi. beni kardesimi amcalarimi taniyor.15 yil onceki Yazligimizin satildigini unutmus kendisi satip yeni bir yazlik almisti kendisine turkiyenin baska bir ilcesinde.

    Boyle boyle sormalara baslarken.. ogrendikki babam sadece eskileri hatirliyor..

    Suanki olan esini hic bilmiyor.. Almanyada yasadigini dahi bilmiyor.. Hollandanin o kucuk kasabasinda oldugunu saniyor. annemle evli ve bizi halen o eski cocuklari kardesimle olan sorunlari.

    Benimle yasadigi sorunlari hic birseyi hatirlamiyor.. Beni evime gotur sende kimsin  halamin kizimisin sen diye esine seslenmeye basladi..

    Suan babam kendisini halen eski evinde yasiyan hic bosanmamis annemi hic dovmemis cocuklarina ailesine 25.000 euro borcu yikmamis bir adam ve eskiden nasil seviyorsa 12 yasimizdayken bize nasil deger veriyorsa oyle davraniyor.

    Simdi benim neyapmam lazim..

    Cokmu duygusal yaklasiyorum? 

    '' O Kadin '' diye adlandirdigim babamin 13 yillik esini tanimiyor ve ben o kadina uzuluyorum. 

    Ve babam senin esindir. babamin hastaliginda senin arkandayim dedim.

    Maddi manevi herturlu arkasinda oldugumu ve babamin zamana ihtiyaci oldugunu soyleyip ona teselli olmaya calistim..

    Kotumu ettim?

    Suan oyle bir durumdayim ki.. Babamin Hayata geri donmesine sevindigim kadar ! hafiza kaybina uzuldum..  

    Kafasini carpan bir insan 15 yil oncesini nasil detayina kadar hatirlarda 13 yillik esini tanimaz.

    Suan icim icimi '' O kadin ''  13 yillik babamla evli olan kadinin nekadar zor durumda oldugunu.

    Hastanede 1 dkk bile yanindan ayrilmadigini gordugum kadini tanimamasi..

    Benim bile zoruma gitti..

    Suan ben neyapmaliyim..

    Saygilarimla.

     
    Toplam blog
    : 1
    : 238
    Kayıt tarihi
    : 26.07.16
     
     

    Merhaba,   Ben ahmet Bilinmez  Hollandanın küçükk bir şehrinden sizlere bağlaniyorum, Hayatımda ç..