Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ajanslar küçük yaştaki kızlara yapılan iğrençliği yayınlamasın

Ajanslar küçük yaştaki kızlara yapılan iğrençliği yayınlamasın
 

Yeter artık, midem kaldırmıyor, aklım almıyor, sabrım taştı, bu iğrençlikleri yapanları yağlı kazıklara oturtmak geliyor içimden.

Erkek olmaktan utanır hale geldim, bizde erkek adam denince akla kadına tecavüz eden, küçük yaşta ki kızlara cinsel tacizde bulunan değil!

Adam gibi duruşu olan, ahlaklı insan gelir!

Bu iğrençlikleri yapanların ben erkeğim diye dolaşmaması gerektiğini düşünüyorum!

Birde medya bu tür haberleri vermese ne güzel olurdu!

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..