Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '07

 
Kategori
Müzik
 

AJDA DİSCO'DA...!...

AJDA DİSCO'DA...!...
 

Bir Ajda konseri daha geldi geçti...

Güzeldi, remix yapılan şarkıları dinlemek keyifliydi...

Özellikle "Petrol"ü dinlerken, keşke o dönemde böyle hazırlansaydı çok daha isabetli olurdu diye düşünmekten alamadım kendimi...

Levent Yüksel katıldı bir ara "Ya sonra" ile, birlikte düet yaptılar, sonrasında solo söylediği "Onursuz olmasın aşk" muhteşemdi, zaten tartışmasız en güzel şarkısı Levent'in...

Ajda bir idol olmuş Türk pop müziğinde, ben ilk kez gidiyorum konserine. Önceki yıllarda beğendiğim bir şarkıcı olmasına rağmen konserine gitme isteği duymadım hiç içimde...

Örneğin Yaşar, tek geçerim onu erkekler kategorisinde, heryıl giderim konserine ve büyük bir heyecan duyarım...

Bu yıl Aşkın Nur Yengi de konser verdiği takdirde mutlaka giderim diye düşündüğüm sanatçılardandı... Hisar konserleri malum yapılmadı, Açıkhava ilanlarında Aşkın'la Yaşar'ın aynı sahneyi paylaşacaklarını gördüğümde gözlerime inanamadım... Böylece bir taşla iki kuş vuracaktım, hemen bilet aldım ve heyecanla bekliyorum gününü... Aynı sahneye yakışacaklarına da eminim...

Evet Ajda Disco'da formatı güzel düşünülmüş, yakıştı Ajda'ya, şarkılar iyi hazırlanmıştı, Ajda da fazla hareketli olmasa da uydu müziğe... Hani onun kendine has bir dans stili vardır, benim garipsediğim bir stildir bu, hiç kimsede olmayan garip bir stil olduğu için belki de... Bunları yapmadı, ağır ama hoş bir şekilde müziğin ritmine uydu...

Gelelim kıyafetlerine... Toplam dört kıyafet giydi, son giydiğiyle sahneye geldiğinde bir şarkı söylemesini bekledik ama veda konuşmasını yaptı ve gitti, orada bir şarkı bekledi herkes niye böyle oldu anlamadım... Giydiği tüm kıyafetler pırıltılıydı ve üçü miniydi. Açıkçası güzel hoş görünüm olmasına rağmen muhteşem diyemedim çünkü beli ve bacakları kalın duruyordu bana göre... Bir de disko formatında hep pırıltılı kıyafetler mi giyiliyor ki tümünü böyle seçmişler, buna da pek anlam veremedim...

Ajda'nın kendine has bir dans stili olduğu gibi, giyim tarzı da vardır. Ben bu giyim tarzını çok beğenirim ve zaman zaman uygularım da... Bol, salaş görünüm altında biraz da seksi kıyafetlerdir bunlar. Ajda'ya çok yakıştırdığım bir tarzdır bu, gözlerim biraz da bu tarzı aradı desem yeridir. Disko formatına daha da uyardı üstelik, hiç olmazsa bir kıyafetini bu tarzda seçseydi diye düşündüm...

Ajda bu, her konuda kendine has bir tarzı olduğu malum, konuşma üslubu da öyle değil mi?... Bir dönem iyice abartmıştı, ne dediği anlaşılmıyor diye çok eleştirilince biraz çeki düzen verdi, iyi oldu da... Başkası yapsa belki daha itici durur ama Ajda'da sırıtmıyor bu tarz, abartmadığı sürece tabii... Ara ara konuştu, seyirciyle sıcak temas kurma uğruna...

Bu arada sponsor olan Avea da iyi hazırlanmış, girerken dağıttıkları plastik yelpazeler ve konser topluluğunun üzerine attıkları büyük kırmızı balonlar iyi düşünülmüştü, bu balonlar gezindi durdu konser boyunca eller üzerinde uçarak...

Genel izlenimim olumluydu, müzikleri dinlerken keyif aldığımı hissettim, konser çıkışında da ilk kez geldiğim bu Ajda konserine "iyi ki gelmişim" diye düşündüm, şimdi heyecanla Salı gününü bekliyorum...

Sevgiyle kalın...

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..