Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Ak kağıt üstüne

Ak kağıt üstüne bütün düşüncem

Sevgim, umutlarım ve özlemim

Geceler boyunca bir lamba aydınlığından

Yazdığım siyah siyah satırlar

Hep aydınlık umut dizeleridir.

Acılarımı döktüm ak kağıt üstüne

Ne denli uzun olsa ayrılıklar

Nednli sürsede bu özleyiş

Hep güzel günlere umudum,

Yazdığım hep iyimser.

Satırlardır ak kağıt üstüne,

Bu gece yanlızlığımı koyuyorum

En umutsuz sevgilerin ortasına

Bir seni düşünüyor seninle oluyorum

Ellerin, yüzün ve siyah gözlerin

Bakarken bana uzak

Çok uzak aydınlıklardan

Seni yazıyor, seni okuyorum,

Ak kağıtlar üstüne

 
Toplam blog
: 137
: 2242
Kayıt tarihi
: 19.02.13
 
 

05 Ekim Ankara doğumluyum. Okumayı, yazmayı, insanları dinlemeyi seviyorum. Kişisel blogumda her ..