Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mart '13

 
Kategori
Siyaset
 

Ak Parti halkın beklentilerine cevap veriyor; sorun halkın beklentilerinde

Ak Parti halkın beklentilerine cevap veriyor; sorun halkın beklentilerinde
 

Halkın beklentileri dikkate alındığında yakın zamanda Türkiye’de bir ekonomik kriz mümkün görünmüyor. Çünkü hayatı karnını doyurmak sanan insanların yaşadığı ülkede kriz olmaz. Aslında geri kalmış bir ülke oluşumuzun nedeni de budur. Çok açık değil mi, çok şey istersen çok çalışman gerekir. Bir tas çorbayı sırt üstü yatsan da verirler. Türkiye’deki insanların en az üçte biri kuru ekmek ve bir tas çorba ile yaşayabilir. Bunlar yaşamayı bilmiyorlar ve hayatla ilgili talepleri yok. Ben hükümetin yerinde olayım yatırım falan yapmam. Topladığım vergiyle adam başı 300 lira maaş bağlarım, tamam.

Bugüne kadar belki de hiç kimse dile getirmedi; ilk defa ben söylüyorum: Türkiye, insanlarının karakteri nedeniyle ilerleyemiyor. Böyle bir ülkeyi tecavüzcü Coşkun bile yönetir. Ben Ak Partiye ne deyim ya! Ülkede herkesin karnı doyuyor mu, doyuyor. Millet çorbacıysa Ak Parti ne yapsın; çorbasını veriyor işte.

Bu ülkenin insanlarını yönetmekte ne var ya! İstediği kurtlu makarna, yiyip yiyip şükredecek. Evim mi olsun diyor? Araba mı istiyor? Dubai’ye gitmek, çocuklarımı Yale Üniversitesi’nde okutmak, lüks yaşamak benim hakkım mı diyor? Önüne bir tas çorba koyuyorsun, Allah Tayipten razı olsun deyip höpletiyor. Bu insanları yönetmek için fazla bir şey yapmanız gerekmiyor. Elektrik su, üstüne bir gecekondu, çorba morba, televizyon, bir bardak çay… İnanın farelerin daha fazla isteği vardır. Tayip Erdoğan bu ülkede 50 sene daha iktidarda, ömrü yetmez yoksa. Bir şey yaptığı için değil, bir şey yapması gerekmediği için.

500 lira bağ kur maaşına razı olan vatan hainidir! Aslında onları aç bırakacaksın! Hani bir tas çorbaya razılar ya işte o bir tas çorbayı da vermeyeceksin! Bu ülkede insanlar yaşamayı bilmiyorlar. Hayatla ilgili talepleri yok. Ya sen hele bir iste, vermezse vermesinler. En azından isteklerin olduğunu biliriz. Bu hali gören, halkın memnun olduğunu sanıyor. Kuru ekmek yiyip ben halimden memnunum diyen adamı evire çevire döveceksin! Senin alın teri döktüğün, terini akıttığın ülkeni adamlar Dubailerde yiyorlar. Zırto! Bir de kalkmış bayrağı öpüyorsun. Sen bir şey hak etmiyorsun ki! O bayrak senin dudaklarından kirlenir. Ak Parti bir Avrupa ülkesinde seçim barajını aşsın, ben köpek gibi ulurum. Ama Türkiye’de her iki kişiden birinin oyunu alıyor. 

Sevgili halkım, biliyorum ağır konuşuyorum. Niyetimi anladığınız için eminim bu sözlerimden dolayı beni affedeceksiniz. İnanın kahrımdan konuşuyorum! Halkın fakirliğe razı olması beni deli ediyor. Ya benim Ak Partiyle falan işim yok. Sen istemediğin zaman kimse bir şey vermez. Ağlamayan çocuğa meme yok. Böyle bir ülkede 10 milyon insana devletin bakması ağrıma gidiyor!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..