Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '16

 
Kategori
Siyaset
 

AK Parti'nin kadrolaşma hatası?

AK Parti'nin kadrolaşma hatası?
 

AK PARTİ'NİN KADROLAŞMA HATASI?


AK PARTİ'NİN GENÇLİK HATASI?

Tereddüt edersen bacakların seni taşımaz. 
"Yürüyeceğim" de, bas ve yürü!
Necip Fazıl Kısakürek

Ak parti'nin en büyük hatası kendi gençlerini yetiştirememek olmuştur.

Kendi kadrosunu yetiştiremediği gibi cemaatin hazır gençlerinden faydalanmıştır. Bu da bugünkü darbe musibetini musallat etmiştir başımıza. Bir uluslararası toplantıda Yunanistan'a gitmiştim. Asansörden indiğimde dış ilişkiler bakanlığına mensup eğitim için gelmiş yüzlerce genç gördüm. Hepsi de birbirine benzeyen tek tip gençler idi. Cemaatin gençleri olduğu tiplerinden, tavırlarından belliydi. Yani üç aşağı beş yukarı devletin bütün kurumları böyleydi. Milli Gençlik Vakıflardan yetişen, bu dava için canını feda edebilecek biz ve Bizim gibi gençler cemaat tarafından dışlanmış ve özel sektöre kaydırılmıştı. Emin olun ben bile kpss'ye hazırlanmıyordum artık. Çünkü cemaatin kadroları ile yarışmak imkânsızdı. Dediğim gibi Ak parti'nin tek ve vahim hatası ehil olan gençlerini yetiştirememek, kadrolaşamamak olmuştur.

Erbakan hocamızın en büyük hizmeti bence Milli Gençlik Vakıflarını kurmak olmuştur. Bugün Ak parti’yi dâhi ayakta tutan MGV kadrolarıdır. Tâbi bunlar Benim şahsi gözlemlerim.

Bazı Ak Partili arkadaşlarım şöyle der; ‘Ak gençlik var, yetişiyor gençler’ Emin olun Partilerin gençlik kolları ile dava adamı yetiştiremezsiniz. Bir genç Parti Gençlik kollarına genelde iş ya da menfi isteklerle gelir. Bizim anlatmak istediğimiz ise Manevi anlamda dava gençliği yetiştirmektir.

Çözüm önerim ise şudur; Türkiye genelinde il ve ilçelerde gençlik Siyaset kültür Akademi merkezleri oluşturulabilir. Burada dini, siyasi eğitimlerle donanımlı gençler yetiştirilebilir. Buraya tüm partilerin gençleri gelebilir. Tabi bu hizmetler ücretsiz olacak. Bir genç tüm aradığını bulabilmeli bu merkezde. Allahın izniyle vatana millete hizmet edebilecek kaliteli gençler yetişecektir bu kültür merkezlerinden.

 
Toplam blog
: 358
: 662
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

4 Aralık 1982'de Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde doğdu.Tavşanlı Fevzi paşa ilköğretim okulu,İmam h..