Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

AK Parti şiiri ! -1-

AK Parti şiiri ! -1-
 

Memleketin yarısı, Akpartili idi ya!

Kafam bozuldu buna, evi soktum sıraya!

*

Dedim ulan söyleyin, kim attı Erdoğan’a!

Gözünüzden anlarım, yalan demeyin bana!

*

Çocuklar oy atmamış, uyumuşlar akşama!

Hanım kem küm ediyor laflarında aksama!

*

Dedim karı yoksa sen Tayyibe mi oy attın!

Otuz yıllık karımsın bir günde beni sattın!

*

Ben anlamam partiden , bana dedi Ertuğrul

Atsana buna anne! yanıp duruyor ampul!

*

Demek dedim hayırsız; sen kandırdın anneni!

Bakalım kim alacak istediğin treni!

*

Hızlı tren alacak Erdoğan verdi sözü!

Şimdiki çocuklar da tam anasının gözü!

*

Dedim bu hızlı tren çabuk kalkar seferden!

Hızlı giden yorulur, duymadın mı bir yerden!

*

Bir zamanlar Özal da hem atar hem tutardı!

Sanki her yer çöplüğü, horoz gibi öterdi!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..