Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '10

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

AK PARTİ tarihe damgayı vurdu!

AK PARTİ tarihe damgayı vurdu!
 

Evlilik aşkı öldürür mü yoksa güldürür mü konusu kabak tadı verdi artık arkadaşlar.

Kabağın erkek Milletinin başında patlayacağı da belliydi üstelik!

Ona yakın yazı da yazdım bu konuda!

“Yapmayın, etmeyin, kabak bizim başımıza patlayabilir!” Demiştim!

Sırada bekleyen konumuz “ Türkiye tarihine olumlu ya da olumsuz damga vuran olay/ durum neydi?”

Bendeniz bu konuda bir şeyler yazmak istiyorum!

Türkiye tarihine olumlu yönde damga vuran en önemli olay “AK PARTİ”nin iktidara gelmesidir!

Erbakan Hoca’nın bir zamanlar “Atatürk sağ olsaydı bizim partiyi desteklerdi!” sözünü kıskanan bazı çevreler “ Hocam, Atatürkçülük öyle olmaz böyle olur!” diyerek Milli Görüş hareketinden yeni bir hareket vücuda getirdiler! Güya Atatürk’ün partisini bölecekler!

Her ne kadar biz bu gömleği çıkardık deseler de ters yüz edilmiş ve yeni gibi görülen bir gömlekti bu!

Halkımıza da aşina bir durumdu bu!

Eskiden köylerde eski gömlekleri ters yüz edip yeniden giyerlerdi.

Yaka cebini dışarı alıyorsun o kadar!

Geçen gün bana da oldu bu! Üstüm çıplak evde oturuyordum ki kapı çaldı. Hemen koltuğun üzerinden gömleğimi sırtıma giydim! Giydim ama cebi yok! Nereye gitti bu cep? Yanlış hatırlamıyorsam, ben bu cebe sigaramı koyardım! Araştırdım baktım içeride bir cebim var! Aslında cebin iç tarafta olması daha iyi ama düğmeler ters oluyor! Bu tip gömleklerin imalini şahsen olumlu karşılarım!

Dün de basında okuduğum kadarıyla, vatandaşın biri AK PARTİ’nin aslında Atatürk’ün partisi olduğunu söyledi!

Tabi!

Bundan zerre kadar bir kuşkum yoktu!

Zerre dedim de bakın bir olay aklıma geldi! Gerçekten olmuş bir olay bu!

Tonya’daki bir camide hoca vaaz ediyor!

“Ey çemaat! İnsanda zerre kadar pir iman da olsa çennete kidecektur! Pundan kuşkunuz olmasun!”

İyi de zerre ne demek?

Kimse bilmiyor!

Muhtar, vaazdan sonra sormuş bunu hocaya!

“Hoçam zerre diye bişey dedun ama nasi bişedur bu?”

Hoca tarif ediyor!

“Muhtar, hane tahtaların arasundan küneş evun içine sızar da havada uçuşan tozlari körürük ya! İşte o tozlara zerre denur!”

Muhtar basmış kalayı!

“ Ula havu kadar imani olmayanun pen anassıni avradini..!”

Bunu dünkü vatandaşın sözüne bağlamak istiyorum!

Bir muhtar da beni düşünün!

“Ula, zerre kadar Atatürkçü olmayanın…!”

Zonguldaklı vatandaşımız doğru söylüyor!

AK PARTİ bu sözüyle bile tarihe damgayı vurdu!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..