Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '18

 
Kategori
Tarih
 

AK Partililer Kim, AKP’liler Kim?

AK Partililer Kim, AKP’liler Kim?
 

Erken seçim kararının alınmasıyla birlikte 24 Haziran seçimleri bana, 7 Haziran seçimleri sonrasındaki "koalisyon kumpası” stratejisini hatırlattı.
 
....ve böylece bir deli soru takıldı aklıma!! Kendi kendime sordum ve kendi kendime de cevapladım.
 
Ak Partililer ile AKP’lileri birbirinden ayıran özellikler nelerdir?
 
AK PARTİLİLER KİM?
Tek kelimeyle; onurlu, şerefli, namuslu, haysiyetli, samimi, sadakat ve merhamet sahibi hizmetkar insanlardır. (Fazla söze gerek yok).
 
AKP’LİLER KİM?
Recep Tayyip Erdoğan’ı lider olarak kabul etmeyenler,
AK Parti gayesini anlamayanlar ve anlatamayanlar,
Seçimden seçime meydanlarda boy gösterenler,
Erdoğan’nın davasını ve sevdasını bilmeyenler,
Yola çıktıklarını yolda bulduklarıyla değişenler,
Garib gurabâ’nın yanında bulunmayanlar,
Çat kapı yapıp ben geldim diyemeyenler,
Milletimizin dertleri ile dertlenmeyenler,
Dava adamı değil para adamı olanlar,
Egolarını ve nefsini tatmin etmek için,
Kendilerine üstünlük sağlamak için, 
Siyasi ve ticari rant sağlamak için,
Protokolden protokole koşanlar,
Kimsesizlerin kimi olmayanlar,
Kompleks içinde yaşayanlar,
Ahde vefa göstermeyenler,
Haramı helali bilmeyenler,
Kısacası kaybedenler.
 
Allah bizi dürüst insanlarla yürümeyi nasip etsin. Amin.
 
Saygı ve hürmetle
 
Toplam blog
: 48
: 286
Kayıt tarihi
: 19.11.17
 
 

Aslen Malatyalı olup 1978'de İstanbul'un Fatih ilçesinde Vefa semtinde doğdu. Özel sektördeki baz..