Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Ak saçlı karga

Bir gün yolda rastladım ak saçlı bir kargaya.

Karanlıkta kaybolmuş, gözleri yaşlıydı.

Eğildim sordum :

“kardeş, kanatların mı kırıldı ?”

“Hayır dedi insan dostum,

Uçuran kanat değil ki...

İçindeki sevinci, içindeki coşkusu,

İçindeki telaşı, içindeki sevdası.”

“Yeni gökyüzü yaratayım” dedim.

Dedimse de “olmaz” dedi.

“Yeni doğa yaratayım” dedim.

Dedimse de “olmaz“dedi.

“Yıldızım çok parlaktı,

ışığı çabuk söndü” dedi.

“börtü böcek yaratayım” dedim.

Dedimse de “olmaz” dedi.

“Yeni aşklar yaratayım” dedim.

Dedimse de “olmaz” dedi.

Ne yaptım ne ettimse de

Hiç faydası olmadı.

“Neye yarar sağlam kalbim,

Çürümüşse bedenim.

Bir ağaç gölgesinde,

Üşür artık bedenim.”

Yanar yanar yanarım,

Şu karganın haline.

Yanar yanar yanarım...

Söz-Müzik: Turabi DEĞERLİ

 
Toplam blog
: 14
: 2948
Kayıt tarihi
: 12.09.08
 
 

Sanatçı, yazar, besteci, şair, koro şefi, Turabi DEĞERLİ 1990 Yılında E. Ü Devlet Türk Müziği Konse..