Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '17

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Akaşik Kayıtlar ve Quantum Biofeedback Sistemi

Akaşik Kayıtlar ve Quantum Biofeedback Sistemi
 

İnsanoğlu antik dönemlerden beri yaşadıkları çağın imkanlarını kullanarak hastalıkların ve genetik aktarımların önüne geçmeye çalışmıştır.Bitkisel ilaçlar,eş seçimine dikkat etmek ve akraba arası evlilik yapmamak gibi önlemler almışlardır.Bu aktarımlar esasen hem ruhsal, hem genetik düzeyde olmaktadır. Her çağda  ruh hafızası, yani akaşik kayıtlar insan yaşamında en önemli blokajlar ve aktarımlar olarak karşımıza çıkmıştır. Eski dönemlerde kadim bilgilere sahip şamanlar bunu iyi bilen topluluklar arasındaydı ve çağımıza göre ilkel sayılabilecek çeşitli metodlarla bu geçmiş yaşamlardan gelen izleri ve blokajları temizlemeye çalışmışlardır.

Çağımızın spiritüel bilim adamları ise bu akaşik kayıtların temizlenmesi için şaman yöntemlerinin eksikliklerini farkederek; günümüzde değişik frekanslara sahip her ruhun belleğine girebilecek bir sistem geliştirmişlerdir. NASA çalışanı 9 spiritüel bilim insanının geliştirdiği quantum biofeedback sistemi ile ruhsal kayıtlara girmek ve buradaki blokajları temizlemek mümkün hale gelmiştir. Quantum sistemi ile genetik, ailesel, karmik, ruhsal aktarım ve blokajlar çözülebilmektedir. Quantum biofeedback sistem ile hedeflenen gelecekte sağlıklı bir nesil oluşturmaktır.

DR.SILA ÖZDEMİR
kuantumbiofeedback@gmail.com
www.facebook.com/doktorkuantum

https://twitter.com/kuantumfrekans

 
Toplam blog
: 26
: 637
Kayıt tarihi
: 10.09.17
 
 

İstanbul Üniversitesi Tıp Fakültesi mezunu Uzman Doktor. Academy od Memphis/doctor Alanlar: Tıp, ..