Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Akdeniz /lim

Akdeniz /lim
 

bir kadın sevdim
Akdeniz'li
buğday benizli
bunu
kimse bilmiyor 

bir kadın sevdim
Akdeniz'li
mavi benizli
senli benli
beyaz tenli

bugün pazar
ve ben
bir kadın sevdim
mavi gözlü,
bir kadın
açık sözlü
kendi özlü
bunu
kendi de bilmiyor 

ruhuma sardım da ellerini
ne yalan söyleyim
bir bir saydım
senlerin
benlerini
tenlerini 

şimdi o
uzaklara bakıyor
hissedyorum
ve
biliyorum
dalmış da
açık penceresinden 

açık penceresinde
ince bir tül perde
şimdi
ben nerde
o nerde 

vay beee !.. 

yarın
yine pazartesi
ve
ben nerde
o nerde !.. 

 


Muzaffer Yıldırım
1988-Brüksel 

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..