Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Akdeniz’e yakışır bir vali: Dr. Ahmet Altıparmak

Akdeniz’e yakışır bir vali: Dr. Ahmet Altıparmak
 

Antalya Valisi Dr. Ahmet Altıparmak - Nazan Şara Şatana


Uzun – uzun yıllardır Antalya’lıyım.

Uzun – Uzun yıllardır Antalya’da turizmciyim.

 

Geçen zamanla birlikte Antalya’da görev yapan valilerle tanışmak nasip olmamıştı.

Bugün Antalya Valisi; Dr. Ahmet Altıparmak’ı ziyaret ettim.

Ona iki kitabımı imzaladım. Sohbet ettim.

 

Dr. Ahmet Altıparmak çağdaş bir bürokrat… Güleryüzlü olmasının bizlerde ne büyük rahatlık verdiğini anlatmaya sanırım gerek yok.

Antalya’lılar onu seviyorlarmış. Onun çalışkanlığından, duyarlılığından ve hassassiyetinden söz ediyorlar.

Genç bir vali... Mütavazi bir devlet adamı. Ne güzel…

 

Böyle değerli insanları tanımak gerçekten insanın hanesine artılar kazandırıyor. Mutlu oluyorsunuz, gururlanıyorsunuz…

 

Bugün ben başarılı Antalya Valisi Dr. Ahmet Altıparmak’la tanıştım ve onun gözlerindeki çalışma heyecanını gördüm. Antalya ilinde Vali olmak zamanınızın çok az olduğu anlamına gelir.

Mustafa Kemal Atatürk:

"Hiç Şüphesiz ki Antalya Dünyanın En Güzel Yeridir!" 

demiştir. Burası gerçekten çok farklı bir yerdir. Dünyanın gözbebeği şehirlerinden biridir. Bu güzellikleri korumak, dahada iyiye götürmek, daha yakışır hale getirmek kolay değildir. Bunlar Dr. Ahmet Altıparmak gibi genç bir bürokrat için zaman darlığı demektir. Kime zaman darlığı elbetteki Sayın Valimizin kendilerine. Benim tanıştığım Sayın Valimizin bundan hiç şikâyeti yoktu…

 

 

Nazan Şara Şatana

 

 

 

 

Dr.Ahmet Altıparmak,

(d. 1965, Yağmurlubüyükoba, Kırşehir, Türkiye),  Türkbürokrat.

 

İlk, Orta ve Lise öğrenimini Kırşehir'de tamamladı.

 

1986 yılında İstanbul ÜniversitesiSiyasal Bilgiler Fakültesi'nden mezun olmuştur.

 

1987 yılında Bursa Kaymakam Adayı olarak Mülki İdare Amirliği görevine başlamıştır.

 

Sırasıyla Seydişehir, Derebucakve Cihanbeylikaymakam vekillikleri, Bozkurt, Baklan, Arguvanve Suruçkaymakamlıkları, İller İdaresi Genel Müdürlüğü’ne Şube Müdürlüğü, aynı Genel Müdürlükte Daire başkanlığı, Birleşmiş Milletler(UNICEF) de Danışmanlık, Bakanlık Özel Kalem Müdürlüğü, İller İdaresi Genel Müdürlüğü yaptı.

 

21 Nisan2008tarih ve 2008/13529 sayılı Bakanlar Kurulu Kararıyla Muğla Valiliği atanmıştır.

13 Mayıs2010tarihli kararname ile Antalya Valisi olmuştur.

 

İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Siyaset Bilimi Anabilim Dalında, Yüksek Lisansını, aynı üniversitenin Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Yönetimi Anabilim Dalında Doktorasını tamamlamıştır.

 

Türk Sendikacılığı'nda Güven Bunalımı isimli bir telif eserinin ve editörlüğünü üstlendiği bir kitabının yanında, değişik dergi (Türk İdare Dergisi, Liberal Düşünce Dergisi, Türkiye Günlüğü, Yerel Yönetim ve Denetim Dergisi) ve gazetelerde yayınlanmış ilmi ve güncel makaleleri de vardır.

 

Evli ve 3 çocuk babasıdır.(vikipedi)

 

 

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....