Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Akdeniz TV’de arkadaşım Arzu Özer Yıldız’la iki lafın Belini kırdık…

Akdeniz TV’de arkadaşım Arzu Özer Yıldız’la iki lafın Belini kırdık…
 

Arzu Özer Yıldız - Nazan Şara Şatana


Antalya’da olmak beni hep mutlu eder.

Ailem buradadır, dostlarım buradadır…

Caddeler benim gibi gelir, evlerde benim, parklarda…

Deniz muhteşem görüntüsü ile eski dost gibi selamlar beni her karşılaştığımızda. Beni iyi bilir, tanır. Onunla ne çok dertleşmişliğim vardır, ne çok… Kolay değil çoook uzun yılların turizmcisiyim. Tatil köyleridır benim mekanım, işyerim..

Onlar hemen denizin yanında olurlar bilirsiniz.

Çoğu zaman beni sessizce dinleyen dostum olmuştur mavisi farklı, lezzeti farklı, kokusu farklı Akdeniz.

İşte Akdeniz’in görkemli Antalya’sı benim Antalya’m kendine münhasır bir kenttir. Ben onu ve yaşayanlarını çok severim…

Akdeniz TV’nin Yapım ve sunumunu gerçekleştirdiği; Gün be Gün programının güzeller güzeli sunucusu Arzu Özer Yıldız’ı sevmemek ne mümkün. Onunla onun programında olursanız eğer, dertleşebilirsiniz, isteklerinizi söyleyebilirsiniz, gülersiniz hatta dün benim yaptığım gibi şarkı bile söyleyebilirsiniz. Dahası sizinle gelen kızkardeşenize bile şarkı söyletebilirsiniz. Bu sunucunun başarısı değil midir? Arzu sizi o kadar güzel ağırlar ki. Dünyaya olan bağlantınızı keser, kamera arkaları, izleyenler unutulur, tüm doğal hali ve halinizle programın nasıl geçtiğini anlayamazsınız. Birde bakarsınızki göz açıp kapaya kadar zaman geçmiş, program bitmiş…

Burada bir noktaya değinmeden geçemeyeceğim.

Tüm ekip tek yürek edasında çalışıyolar. Müzisyenler o kadar başarılarki nasıl şarkı söylemezsiniz?

Kameramanlar gülümsüyor. Bunu çok seviyorum. Beni takip edenler bilirler ben sık ekranlarda çeşitli Tv kanallarında olan biriyim. Asık suratlı; ‘of bitse de gitsek’ diyen kameralar benim tüm enerjimi yok ederler. Dün bunun tersiydi. Tüm ekip canlıydı, gülümsüyorlardı. Tavukla yapılan Hünkâr beğendi çok lezzetliydi…

Ev sahibi olmak, hele program sunarken bunu başarmak başarı değildir de nedir?

Ben İstanbul’a dönmeden bir daha buluşacağız, bu defa da çalacağız söyleyeceğiz…

Antalya’dan selamlar…

 

 

Nazan Şara Şatana 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....