Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Adem Güngör/FETHİYE KÜLTÜR ETKİNLİKLERİ

http://blog.milliyet.com.tr/ademgungor

30 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Akdeniz

Akdeniz
 

AKDENİZ


Değerli şiir dostları,

Bizim için dünyanın en kıymetli mirasını bırakıp aramızdan ayrılan Fethiyeli şair yazar Zeynep Yalçınkaya öğretmenimizin şiirlerini milliyet blog sayfalarında okuyucularıyla paylaşmak istiyoruz.

AKDENİZ

Uzak okyanusların serinliğinden,

Yitik sevilerimi toplayıp getirdi.

Beyazlı, mavili ve köpüklü dalgalar.

Çoğaldı, büyüdü arzularım,

Kumsaldaki kum tanelerince…

Karanlık düşlerimden uyandım

‘’merhaba’’ dedim bir kez daha yaşama, koynunda Akdeniz’in…

Savurdu saçlarımı serin rüzgarın.

Okşadı bağrımı sıcak güneşin.

Sahilde, uzun ve mağrur palmiyelere döktüm içimi,

Sevdiğimi, yaşadığımı anladım sende Akdeniz.

Minik ve çipil bir kedi yavrusunu okşamak istedim

Dilini bilemediğim sarışına coşkuyla el salladım.

Dalgaların tangosunda gittim, geldim uzak diyarlara

Yaşamak ne güzelmiş sende Akdeniz.

Dört bir yanı sarmış mor dağlar

Sahillerini okşar gibi serin dalgalar,

Denizde değil, sanki içimde oynar balıklar,

Yüz yıllardır hasretmişim gibi sana Akdeniz.

Uzaklarda birileri şarkılar söyler.

Dalmışım kendime, bitmiş hüzünler.

Bu son yaz akşamında açılmış güller.

Burcu, burcu sende kokar Akdeniz!

 
Toplam blog
: 320
: 1741
Kayıt tarihi
: 16.04.09
 
 

Muğla Fethiye doğumluyum. Sanat okulu elektrik bölümü mezunuyum. Tarih ve Kültüre çok önem veriyo..