Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '14

 
Kategori
Şiir
 

Akdenizin utancı...

Akdenizin utancı...
 

İsa YILMAZ


Geceler soğuk artık,
Kış uyandı derin uykusundan
Kara bulutları topluyorum başıma
Yorgan gibi örtsün diye gecemi.
Gece sensiz, gece sessiz, gece soğuk.
Bitimsiz bir çağrı çekiyor beynimi senden yana
Ve seni gösteriyor yoldaki tüm levhalar
Umut yolu, hayal yolu, yılan yolu...

Sevdaya akardı eskiden tüm nehirler burada,
oysa şimdi kupkuru.
O her dem kuduran Akdeniz bile suskun
Utancından silmiş bütün izleri sahilden.
Yıllar unutmuş anıları, her yer siyah beyaz. 
Başım biraz duman, içim buruk, boynum bükük
Seyre dalıyorum son kez dans edenleri.
Kimbilir kaçının son gecesi 
Son dansı, son kahkahası, son sevişmesi olacak bu gece.
Ve kaçı görecek yeni günü.
Şişedeki son umut damlasını da dikiyorum kafama
Kan kusuyor yağmurlar şehrin tepesinde
Gece yalnız, gece ürkek, gece yorgun.
Biliyorum yapacak birşey yok
Ama yine de arıyor insan kayıplarını
Kalbinin yarısını, kaybolan ONUR'unu...

 
Toplam blog
: 24
: 772
Kayıt tarihi
: 20.01.12
 
 

1954 Gaziantep doğumluyum. Çukurova Üniversitesi İşletme ve ekonomi bölümünü bitirdim. Uzun yılla..