Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '08

 
Kategori
Bayramlar
 

Akide şekeri tadında

Akide şekeri tadında
 

“Gökkuşağı altında çocukların çocukluklarını doyasıya yaşayabildikleri bir Bayram olsun...“

Bu cümle Yapukay arkadaşımın bana gönderdiği Bayram mesajıydı... Ne güzel bir dilek... Yürekten katılıyorum.

MB camiasına ve herkese sağlıklı huzur içinde akide şekeri tadında bir Bayram diliyorum.

Bu güzel ve özel günde anne ve babamın Bayram'ını kutluyor ellerinden öpüyorum... Kardeşlerimi ve eşlerini de kocaman öpüyorum...

Yeğenlerim; Ahmet eşi Serap, Samet, Eymen, Feyza, Melis, Reha ve Minik Emir... Sizi de kocaman öpüyorum... Baklavadan çok yiyin de MEMİ ve dedeniz fazla yiyemesinler. Sonra şekerleri tansiyonları çıkıyor biliyorsunuz... (“MEMİ” annem olur...)

Ne demektir MEMİ?

Yeğenim Reha’nın konuşmaya başladığı dönemde anneme taktığı bir isim ve Reha bugün Siyasal Bilimler ikinci sınıf öğrencisi. Taktığı isimle birlikte yıllardır annem MEMİ olarak yaşamını sürdürüyor. Memi’nin anlamını bugün bile çözebilen olmadı henüz... Buna Reha da dahil...

Anacım, yine baklavaları dolmaları börekleri yapmışsındır kesin... Hadi canınla uğraştın yoruldun yaptın da az yiyin e mi... Babama da çok yedirme... Yapman bile hata ama seni yolundan kimse çeviremez, onlar yapılacak çaresi yok bilirim...

Neden akide şekeri tadında bir Bayram?

Akide şekeri öyle güzel bir şekerdir ki ben bu şekerle büyüdüm. Babam her hafta markasıyla bütünleşen bir şekerciye giderdi ve gördüğü her şekeri alırdı özellikle de akide şekeri benim ev sevdiklerim arasında ilk sırada gelirdi...

Eski Bayramlar demeyelim diyoruz ama günümüzde bayramlar Sayın Yazarım İbrahim Pekbay’ın yazısında altını çizdiği üzere; amacından saptırılmış eş dost ziyaretinden uzak tatil amaçlı günler olarak yerini aldı.

Hâl böyle olunca üstüne üstlük devreye teknoloji de girince eski güzel Bayram’lar anılarda kalmaya mahkum oldu...

Bir başka anılarda kalan şey de; geçen sene Şeker Bayramı’na acılar içinde girdiğimiz... Yaşanılanları elbette unutmadık... Nasıl unutulur ki...

O gün olduğu gibi bugün de PKK yı lanetliyorum yarın da lanetleyeceğim...

Sağlıklı ve huzurlu bir Bayram diliyorum herkese...

Şehitlerimize rahmet ailelerine başsağlığı ve sabır diliyorum...

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=68863


Not: Foto alıntıdır.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..