Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Akıl

Akıl
 

Evet, bendim seni rahatsız eden,

Gölge gibi duvar dibinde gezen,

Tedirgin olduğun anlarda aklındaki,

Rüyanda gördüğün o loş ışık bendim,

                       ****

Yanında birini istediğinde konuşan da,

Dost aradığında üstüne gelen duvar da

Kendi kendine konuştuğunu sandığın da

Dertlerini dinleyen duvarın sabır taşı benim

                     ****

Işığına pervane gibi dönen yusufçuk benim,

Benim sana seni verecek nevruzun doğa suyu,

Silkin ey emanetin sahibi rahimde birleşen güç,

Rahmanın rahimin, bir girdabın içinde dönüyor kalk,

Kalk daha ne kadar sürüneceksin ey kemalin kâmili.

              Adana/Seyhan

                28/03/2016

 

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..