Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

17 Ocak '08

 
Kategori
Ruh Sağlığı
 

Akıllı inek

Akıllı inek
 

akıllı inek


Bu gün ikinci kez merhabalar size.

Yeminle söylüyorum az önce flash tv de duyduğum bir komik haberi aktarmak istiyorum size, ben çok güldüm çok hoşuma gitti, sizlerle de paylaşmak istedim bunu. Dedim ya herşeyi paylaşmak istiyorum size hatta günlük yaşantımı bile zaman zaman...

Ne diyordum, flash tv de bir haber ve görüntüleri ile birlikte, bir inek kendi memesini emiyormuş, sahidende görüntülere baktım inek yatmış yere yan kıvrılmış, kendi memesine doğru uzanmış memesini emiyor, çok güldüm.
İnek bile doymanın başka bir formülünü bulmuş, ne akıllı ve ne zeki bir inek inanamadım gözlerime.

İnsanlarda böyle şeylere biraz akıllılık yerine kurnazlık derler ama, bunu eğer hayvan tilki olsaydı zaten söyleyecektim de bu hayvan inek ve akıllı diyorum ya da yeni ismi ile kurnaz inek.

İneğin sahibine sormuşlar 'bu inek kendi sütünü içiyor ne yapacaksın ineğine' diye o da şu cevabı vermiş 'Bu huyundan vaz geçmezse, mezbahaya doğru yola çıkar' diye cevap vermiş.

İneğin sahibine de bak kendi inekten verim alamıyor ya kesecekmiş ineği, işte inek kime çekmiş belli, kurnaz sahibine.

İnanın ki insanların ruh sağlığı bozulduğu gibi, hayvanların da ruh sağlıkları bozulmuş durumda. Bu olay bunu gösteriyor.

Neyse benim çok hoşuma gitti bu olay ve sizinle paylaşmak istedim.

Aman siz siz olun aklınızı kullanın. Akıl ve zakanızı kullandığınız her olaydan güzel cevaplar alırsınız ama kurnazlık yapmaya kalkarsanız işte sonunuz inek gibi olur valla...

Hepinize sonsuz sevgilerimi gönderiyorum, akıllıca yani...

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...