Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Akıllı ol yüreğim

Akıllı ol yüreğim
 

Nasıl da hemen olur olmaz şeye kırılıyorsun benim zavallı kırılgan yüreğim. Hep el üstünde tutamam ki seni. Kendi haline bırakırsam da üzerler. Yeter ki sen üzülmeyesin diye seni çok şımartıyorum sen de herkesten aynı ilgiyi aynı samimiyeti aynı sevgiyi bekliyorsun bulamayınca da üzülüp ağlıyorsun.

Kimsenin seni düşündüğü yok sen kendini düşüneceksin. Güçlü ol yüreğim başını her zaman dik tut. Adın yüreksizlerle anılmasın.

Hayattan ne çok beklentilerin var. Öyle seçici öyle doyumsuzsun ki her şeyin en güzelini en iyisini istiyorsun. Zorluklarla karşılaşınca da bırakıp kaçıyorsun. Kalıp savaşmıyorsun. Öyle kibirlisin ki bu huyunu hiç sevmiyorum. Nasıl da pervasızca her şeyi bir anda siliyorsun yok sayıyorsun. Nasıl da bir anda arkanı dönüp gidiyorsun. Sen kendini ne sanıyorsun yüreğim. Kendini ne kadar ciddiye alıyorsun.

O kadar kolay mı silmek unutmak. Bu gururun bu umursamazlığın nerden geliyor?

*Değmez* diyorsun belki başkaları da senin için aynı şeyi düşünüyor.

Kuralların kıldan ince kılıçtan keskin. Bu yüzden hep kendini kanatıyorsun.

Akıllı ol yüreğim kurallarını hırslarını biraz törpüle. Canını acıtmasın. Başkalarının da canını acıtıyorsun sonra kendine savaş açıp kendi silahınla kendini yaralıyorsun. Hem sen üzülüyorsun hem de başkaları.

Herkesten gizlesen de sen aslında kocamansın. Neden gizlenme ihtiyacı hissediyorsun. Sana zarar vermelerinden mi korkuyorsun?

Bence sen en çok kendinden korkuyorsun ama bunu kendine bile itiraf edemiyorsun. Hep mazeretlerin arkasına saklanıyorsun.

Hep saklambaç oynuyor gibisin ama oyunda hiç ebe olmuyorsun hep kaçıp saklanan taraf oluyorsun. Çok iyi saklanıyorsun yakalanmıyorsun.

Ebeden mi yoksa kendinden mi kaçıp saklanıyorsun?

Bu savaşın hep yakalanmamak için. Hızlı koşuyorsun kendinle çok mücadele ediyorsun. Kendine yakalanmak en büyük korkun. Bu yüzden aynaya bile bakmıyorsun. Yaptığın tek şey arkana bile bakmadan koşarak uzaklaşmak.

Hep kaçak oynuyorsun yüreğim bu sana hiç yakışmıyor. Ben sana böyle mi öğrettim? Hep kaçmakla olmaz cesur olmalısın. Bazen istemesen de kaçmak yerine kalıp savaşmalısın. Hayat boyu hep kazanamazsın. Kimse her zaman kazanmaz ve bazen yenile yenile yenmeyi de öğrenirsin.

Biliyorum bunları boşuna anlatıyorum. Dik kafalısın yüreğim. Biliyorum *değmez* diyerek arkana bile bakmadan benden bile kaçacaksın. En çok da kendinden ve benden kaçıyorsun. Öyle hızlı koşuyorsun ki korkuyorum bir gün düşüp kendini acıtmandan.

Yüreğim bana acımıyorsan kendine acı.

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..