Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '08

 
Kategori
Siyaset
 

Akılsız “baş”ın cezasını “ayak”lar çeker…

Akılsız “baş”ın cezasını “ayak”lar çeker…
 

Milliyet internet sayfalarından alınmıştır.


1 Mayıs’ta yaşananlarla ilgili yazmak için biraz bekledim, bekledim çünkü öfkem çok büyüktü. Biraz sakinleşmem gerekiyordu. Hala öfkeliyim gerçi, hiç bir azalma olmadı.

Ne istendi?

Sadece Taksim meydanına yürüyerek bir çelenk bırakmak.

Nedir bu inatlaşma, hala anlayamıyorum. Bırakılsaydı hiç sorunsuz geçecekti.

Buna karşın ne yapıldı? Binalara göz yaşartıcı bombalar atıldı, insanlar cinnet geçiriyormuşçasına dövüldü. Biber gazı sıkıldı. Hastane bahçesinde bile gaz bombası patladı.

Eyyyy ayaklar, memnunmusunuz hala “Baş”‘ınızdan?

Ne iyi ettinizde seçtiniz değil mi?

Demokrasi ve özgürlük aldı başını gidiyor güzel yurdumuzda.

Ama beni en çok etkileyen ve korkutan polisin o kendini kaybetmiş tutumu oldu.

Adamlar vururken zevk alıyorlardı.

Aman çocuklarınız bu görüntüleri izlemesinler. Yoksa hayatları boyunca polisten korkarlar. Aslında belki de korkmalılar da…

Hemşireye bile saldırmış polis, yoldan geçerken düşene tekme atıyor, böylesi vahşet görmedim. Ve inanın artık polis gördüğümde uzağa kaçacağım. Böylesi cinnet halinde olmaları beni gerçekten çok ama çok korkuttu.

Ama mesela “Başörtüsüne özgürlük yürüyüşü” yapılsaydı, kimsenin gıkı çıkmayacaktı eminim.

Bu mudur sizin özgürlük ve demokrasiden anladığınız?

Sonuçta Türkiye’nin utançla hatırlayacağı bir tarihi gün daha yaşandı.

Şimdi alın başınızı elinize düşünün bakalım…

 
Toplam blog
: 33
: 830
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yağmurlu bir 30 Ekim günü açmışım gözlerimi, biraz aceleciymişim ki 7 aylık doğmuşum:) Sonrasında hi..