Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Akıp gidiyorum

Akıp gidiyorum
 

Bir gemi süzülüyor

Okyanusun yüreğinde sessizce

Güvertede bir masa

Vazoda rengârenk çiçekler

Buzlu kova içinde şampanya

İçilmeye hazır

Gümüş tepsi üzerinde iki kristal kadeh

Işıldıyor tüm görkemiyle…

Bir kadehi dikiyorum

Yudumlarken okyanusu

Birden güneybatıdan kopuyor

Delice bir kasırga

Zapt etmenin mümkünü yok

Şampanya denize karışıyor

Köpük köpük

Dalgalar köpürüyor

Dalgalar sarhoş

Azgın delişmen

O an yüreğimde bir fırtına kopuyor

Delice

Kopuyor yüreğimin yelkeni

Tut tutabilirsen

Yolu yok

Sürükleniyorum

Masmavi bir yolculuğa

Her yanım ıslak

Diniyor birden kasırga

Duruluyor

Yeryüzünün bağrındaki koca okyanus

Dinmiyor yine de

Yüreğimdeki delice fırtına

Akıp gidiyorum

Sonsuzluğa

Yüreğinde okyanusun…

 
Toplam blog
: 62
: 233
Kayıt tarihi
: 12.01.12
 
 

1977-78 İzmir Namık Kemal Lisesi Edebiyat Bölümü mezunuyum. Çesitli dergi ve sayfalarda öykü, den..