Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '19

 
Kategori
Deneme
 

Aklı Olana Cesaret Gerekmez

Güç, cesaret ve akıl… Kimsede üçü birden yok, unutun bunu. Yaşama silahları, bunlarla yaşıyoruz.

Bende mesela sadece akıl var, güç ve cesaret yok. Güç silahtır, paradır, cesur kişiliktir. Bu anlamda cesareti olanın gücü de olur diyebiliriz.

Güç, cesaret bende var demeyin, genetik, kimde olduğunu bilemeyiz. Ha belli olur mu olur, olmuştur zaten, olmadığını anladığım için bende yok diyorum.

Ben de savaşır ve ölürüm, bu cesaret değil mecbursun; kendiliğinden olacak; savaşa götürüyorlar gitmiyorum mu diyeceksin!

Ama ben güç ve cesarete sahip olmadığım için sorun yapmıyorum yapıma da ters zaten bunlar, iyi ki böyle olmuşum. Normal bir hayatta bunlara ihtiyaç yok, yanlış bir dünyada yaşıyoruz, sonuçta silah ve ölüm.

İnsana akıl yeter o da bende var… Aklı olmayıp cesareti olanların emin olun yarısı yaşamıyordur keza aklı olmayıp gücü olanlar zulmediyordur.

Aklın önemli olduğu bir dünyada yaşasaydık hem dünya böyle olmazdı hem de bunlar bu kadar itibarlı olmazdı. Bunların akılı övdüklerine bakmayın hiç işleri olmaz.

Aklı olup gücü ve cesareti de olanlar tarihte yerini alıyor zaten, örnek: Atatürk.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..