Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '10

 
Kategori
Mizah
 

Aklım ''Ege'de'' kaldı!

Aklım ''Ege'de'' kaldı!
 

Kaçacağım buralardan,geliyorum yanına Athena:))


Şu yaz sıcaklarında blog yazılır mı hiç, beynim pelteye döndü... Hani, nicedir blog da olan tecrübeli yazarlardan da bir uyarı da almadım konuyla ilgili. Kalbim kırık kırık oldu :))

Desenize yahu bana; ey Asude, upuzun boyunla güneşe daha yakınken sen bu blog yazma işini daha serin havalara bırak! Aklın denizde havuzda, bide başında cehennem zebanisi gibi bir koca, haldır haldır çalıştırıyo seni, 1 haftalık tatille sesini kısmaya çalışıyo!

Bir büyüğümden bir nasihat gelsin,

Bir yaşdaşımdan uyarı gelsin,

Bir küçüğümden kınama gelsin,

Ama yok...!!

Sonra böyle parmakların klavyede, kalakalırsın bloğun başında!

Hem sıcağa, hem size, hemde kötü kocama kızdım, bütün sosyal aktivitelerimi yarıda kestim..

Hiçbir şey umurumda değil çünkü;

Aklım Ege'de kaldı! (Gerçi tatil için Akdenize gittim!)

Ben kapanışı Ege'de yapayım diyorum ama, eşim ben tekrar tatil fikrini ortaya attıkça, alıyo elini kara kaplı defterini, büyük harflerle başlıyo yazmaya;

Eleman maaşları: ŞUKADAR!

SSK- BAĞKUR: BUKADAR!

Araçların Kirası: ÇOK TUTUYO!

Nakdi yekün: DAHA SONUNA GELMEDİK HEYECANLANMA!

Ev ofis Kirası: BIK - TIM!!

Ergenimizin Masrafları:BAŞKA ÇOCUK İSTETMEYECEK KADAR

v.s:

v.s:

TOPLAM TUTAR: 2.TATİLİ YAPAMAYACAK KADAR ÇOK!

Hep aynı numara!

Umursamaz gözlerle bakıyorum her seferinde, çünkü tüm kadınlık hislerimle biliyorum ki; zafer benim olacak!!

Yutmam ben bunları, ben o tatili yapıcam diyosam yaparım.

Benim militan ruhumu çıkartma ortaya diyorum,

Feminist olmaya zorlama beni diyorum,

Daha seninle eşit olmaya yeni alıştım, eski günleri hatırlatmayayım diyorum,

Sen bu yumuşacık Asude'ye kanıp, klasik koca ayakları yapma bana diyorum,

Bak diyorum, eleman diyorum,

Bende çalıştım koca kış,

tek tatil beni kesmez,

Hem aile bütçemize katkı için tek mayo fiyatına 2 mayo aldım hakkımı yiyosun. Seneye indirim filan beklemem mayolar vitrine düşer düşmez 50 kuruşluk şeyi inadına 500 kuruşa alırım diyorum

Seni blogda rezil ederim diyorum,

Düşmanları mutlu etmeyelim diyorum,

Adam tın!!

İnanmıyodu!!

Alın işte, sıcaktan bunalmış 2.tatile kocasını ikna etmeye çalışan kadının intikamı 1

Bir gün ansızın toplicam valizimi, kaçıçam evden.

Aradığında Assos'tan duyurucam sesimi!

Kadırga koyunda güneşleniyorum dicem!!

Sonra telefonu ''çat'' diye yüzüne kapatıcam!!

Anlasın artık oda canım, eşitlikçi oldukta bu kadar da değil:))

Durur mu, mülayim koca ayaklarına yatıp, tekrar arayacak,

Ama ben o sırada, Behramkale' den aldığım Şarabım ve sigaramla Athenayla dertleşmek üzere tapınağa doğru yürüyo olucam, hatta belki telefonu açmam bile!! Çatlasın!!

Tapınağa ulaştığımda, sarılışıcaz Athencığımla, bir iki hasret giderdikten sonra karşılıklı kadeh tokuştura tokuştura şarabımızı içicez, muhteşem manzaraya karşı...

İyiki evlenmedin Athenacığım diyeceğim yine dertli dertli,

Dediğin dedik, çaldığın düdük senden iyisi yok valla diyeceğim,

O da her zamanki gibi, ben sana demiştim dicek,

Biraz uyuz olucam ama kız haklı dicem içimden sonra!!

Sonra da, şarabın da etkisiyle, ''seviyorum uleyn'' diye bağırıcam:))

Ve,

Günü batırana kadar erkeklerin dedikodusunu yapıcaz!!

(Dip-Çik: Sevgili eşim, bilmem anlatabildim mi? Bundan sonra tüm dediklerimi yapacaksın! aksi takdirde, blog aleminin tüm feminist yazarlarını başına toplar, erkek doğup doğacağına, benimle evlenip evleneceğine pişman olur, tanrıya canımı al diye yalvarırsın, benden söylemesi:))

Asude Köroğlu / 09.08.2010

 
Toplam blog
: 9
: 732
Kayıt tarihi
: 12.07.10
 
 

1973 doğumluyum.Kendimi bildim bileli yazarım, her ne olursa. Yıllarca günlük tuttum. Bugüne kadar s..