Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Aklım başımdaydı

Kimse bilmiyordu
Senin bile haberin yoktu,
Ne ki olmayacaktı da!
Süzülüp gözlerden,
Iırak yerlerde, çay içmiş, küfürler savurmuştum bıyık altından,
Kimsenin haberi yoktu
Ben öyle zannediyordum,
Üstüne alınmadı kimse
Söz uçtu gitti
O yüzden hiç çekinmedim ben
Söz gider
Köz kalırdı
Külleri de savurdum
Kimsenin artığı olmayan külleri
Yerimde yeller esmese
Kendimi yaşıyor sanacak kadar da aklım başımdaydı
Aklım hep başımdaydı
Öyle düşünüyordum
Düşünecek kadardı aklım
Hayal iklimi yakıyor
Daha serin
Daha samimi sözler arıyordum
Duymak ne mümkün
Ne mümkün ağlamaya değer gözlerde iç çekmek
Şimdi hangi söz sırat olur bize
Hangi melek bakıp yüzüne
Bakıp sözüne
Uçurur kanatlarına takıp?

 


M'S 
 

 
Toplam blog
: 394
: 178
Kayıt tarihi
: 17.09.09
 
 

Bir kurumda yönetici olarak çalışmaktayım, 1974 Kayseri doğumluyum. Son demine varmadan hayatın h..