Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '09

 
Kategori
Rüyalar
 

Aklım bebeğimde

Aklım bebeğimde
 

....


Sevgili Rüya Meleği,

Tek başıma çarşıya çıkmışım dolaşıyorum ama aklım hep bebeğimde, öyle düşünürken bir araya giriyorum, hristiyanlara ait bir alanmış, o gün ayin varmış sanırım nasıl kalabalık sokak hepsi siyah giymiş ve kilisede çalan o ses çok kötü oluyorum korkuyorum, aradan çıkıyorum kurtuldum derken dönüp dolaşıp aynı araya giriyorum, birde nasıl pis kokuyor ortam, kokusu hala burnumda sanki, o ortamdan ne yaptıysam uzaklaşamıyorum. Yorumlarsan sevinirim canım, kolay gelsin.

Semiha

Sevgili Rüyasever,

Gerçek hayatta yaşadığın, senin zihnini yoran ve kafandan bir türlü atamadığın olumsuz düşüncelere sahipsin, tam bitti derken tekrar aynı düşünceye saplanıyor olabilirsin, bu çocuğunuzla ilgili de olabilir. Dış etkenler sizi yormuş biraz, rüyanızın size mesajı dışarıdan gelen seslere kafanızı fazla takmamanız yönünde, kendi iç sesinizi dinlemenizi öneririm.

Sevgiler

 
Toplam blog
: 19
: 1051
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi İşletmeyi yarım bıraktım, evliyim ve bir çocuğum var. İlgi alanım rüya..