Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '13

 
Kategori
Şiir
 

Aklıma kaçırdım galiba

Aklıma kaçırdım galiba
 

öyle zevkten filan değil be bebeğim
ruhum kayganlaşsın diye içiyorum aslında
sana aşk çiçekleri toplamak için hayatın dehlizlerinden
kalbime batan dikenler yumuşasın diye
ben aslında sevgilim
geciktirici olsun diye içiyorum biraz da
sen, bugüne kadar televizyonu kırmadığıma
kendimi balkondan atmadığıma şükretmelisin
cinnet geçirip seni ve kızımı kesmediysem bugüne kadar
biraz mürekkep yalamışlığıma dua etmelisin
ben aslında şizofreniye kafa atmak için içiyorum sevgilim
seni spor olsun diye sevmiyorum biliyorsun
anlamsızlık hastalığıma da saygı duy ayrıca
o kadar bıçakladılar beni hiç sesim çıktı mı
söyle hiç bağırdım mı
balkona çıkıp komşuları uyandırdım mı söyle
sevgilim nolur anla
ben sosyal faaliyet olsun diye yaşamak istemiyorum
yoksa gider muhasebe okurdum
bankacı olurdum para sayardım akşama kadar
ama yapmıyorum hastayım ben anlamıyor musun
kafamda kocaman bir tümörle dolaşıyorum
sana söylemedi mi doktorlar
ah sevgilim beni ne kadar az tanıyorsun
ben hobi olsun diye mi içime çekiyorum kızımı
o benim nefes nefeseyken gelen hayat öpücüğüm
duru pınarım
yani ben biraz da serserilik olsun diye seviyorum hayatı
hadi şimdi bana rakı koy yanına da kivi doğra
sana bir şarkı söyleyeyim
ama sakın ağlama

 
Toplam blog
: 23
: 214
Kayıt tarihi
: 13.04.10
 
 

1971 Hatay doğumlu. Yüksekokulu İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyoloji Bölümü'nde oku..