Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Aralık '11

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Aklıma pek parlak bir fikir geldi (!)

Aklıma pek parlak bir fikir geldi (!)
 

Aklıma bir fikir geldi:
Her gün motosikletle köyün dışına çıkıp latife teyzeden sarı yumurtalar alıyorum ya artık bizimde bir kümesimiz neden olmasın?
Düşüncem kabul gördü. Tavuktan iyi anlarım, dedi arkadaşım. Latife teyzecik teşekkürlerimle bize 4 tane tavuk satttı.

Kümes nasıl yapılacak derken, deha arkadaşımın aklına bahçedeki boş köpek kulubesi geldi. Hayvanları oraya tıktık.. O da ne tavuklarımız içerde yırtınıyolar. Alışırlar alışırlar yerlerini yadırgadılar ondan diye düşündük.. Gece uyku yok tavuklar uyumaz mı ya? Bizi de belki de komşuları da uyutmadılar.

Sabah kalktığımızda bir de ne görelim; Tavuklar kulübeyi devirmişler kulübe başaşağı duruyo. Kapıları kapalı olduğu için hala debeleniyorlar yavrucuklar ya...
Neyse kapıyı açtık, bunlar ok gibi fırlayıp üzerimize atlamazlar mı..
İnanmıyorum ya ben eve kaçtım, arkadaşım hayvanlarla boğaz boğaza:)
Neyse tavuklarımız sakinleştiler biraz biraz... Benim akıllım "  bunlar neye yumurtlamamışlar" demez  mi?.
koptum orda:)

Latife teyzeye anlattım hadiseyi, kadın "yavrum küçücük köpek damında tavuk mu beslenir, tel örgülü bi minik bahçe işinizi görür" dedi...
Şimdi tel örgüleri var. arada bahçeye salıyoruz. Bu seferde yan komşuya kaçmazlar mı:). Onlarında kurtları var hayvan asabileşiyor tabi havhav da havhavv. offf ya ...
Deha arkadaşımın aklına gelen en parlak fikir ne biliyor musunuz. Hayvanların bacak kısımlarına uzun ipler bağlayıp öyle salacak bahçeye. Onu da denedik bu seferde ipler birbirine dolanıyo ayıkla pirincin taşını. Bağları çözünceye kadar her tarafımızı paralıyo tavuklarımız...
Pes ettik sonunda tavuklarımızı latife teyzeye iade ettik...

"Madem köylüyüz artık hayvansız olmaz" dedi benim parlak zekam!
Eee napalım ki. dedim.
Keçi dedi keçi besleyelim. Keçiler uysal olurmuş. sütü de en sağlıklı sütmüş. peynir falanda yaparmışız.
Hatta kurban bayramında kesip afiyetle de yermişiz ( çok keser ya:)
Latife teyzenin keçileri de var, bakalım konuşmaya karar verdik...

 
Toplam blog
: 13
: 341
Kayıt tarihi
: 18.12.11
 
 

İstanbul da yaşıyorum, Robert college den sonra İtalya da Perugia da turizm okudum... Milliyet Bl..