Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '20

 
Kategori
Deneme
 

Aklımda Deli Sorular!

 

Aklımda Deli Sorular!

 

Herkese mavi boncuk dağıtacak durumda değilim!

O kadar rengim yok.

Herkes rengini ve dengini kendi seçsin.

***

Önceleri karşılaştığım ve ters giden, yanlış olan bazı olaylara ve olanlara müdahale ediyordum, edebiliyordum.

Şimdiler de konuştuğum, yaptığım her şeye çok dikkat ediyorum.

Her an, her şeyle karşılaşmak mümkün.

Yani bin düşünüp bir konuşuyor, aklından bin geçirip, bir uygulamaya çalışıyorum.

Doğru mu, değil mi?..

Böyle değildik ama...

***

Bazıları var ki, herkese her taraftan birçok isimle barsaklarından bağlılar ya da bağlı olduğunu düşünüyorlar.

Belki 5 kuruş etmezler, ama her nabza göre şerbet veren bu müptezeller,  milyonlar değerinde görülürler.

Kendilerine güç yetmez sanırlar, ama güçlerinde üstünde bir güç vardır.

İlla ki bir gün kafa üstü tepetaklak gidiverirler.

Gün doğmadan, neler doğar neler!

***

Herkese biat edenler, gün gelir ortada kalırlar.

Her şeyin bir sonu  vardır.

Bazıları bilse de, bazıları görmese de...

***

Böyle bilmemiş ve böyle düşünmemiştim; ama her geçen gün ve her olan olay, hep beni haklı çıkarıyor.

Her ne kadar inanmamaya  zorlasam da,  kurtaramıyorum kendimi, benliğimi.

Çok yazık!

***

Yıllar var ki hep aynı teraneyi devam ettirmektesin, yerler değişse de, zaman değişse de, mekânlar değişse de sen hiç ama hiç değişmiyorsun!

Yoksa seni kazıkla mı çaktılar toprağa ki bir türlü çıkartılamıyorsun?

***

Nereden eserse essin bilindik  yeller.

Fark etmez senin için  hep aynıdır teller.

***

Bu sene ki virüs nasıl bir virüstür anlamak zor. Bir türlü iyileşemiyorsun. Grip salgını virüsü günlerdir bir türlü yakamızı bırakmıyor. O inat ediyor, biz inat ediyoruz, bakalım nereye kadar, sonuç ne olacak?

Yoksa global biyolojik, insan yoğunluğunu azaltmak için uygulanan bir savaş mı?

İnsan düşünmeden edemiyor.

Anlamakta zorlandığım, aklımda deli sorular!

 

Kerim BAYDAK

kbaydak61-artan@hotmail.com

 
Toplam blog
: 1022
: 214
Kayıt tarihi
: 06.11.12
 
 

Kerim BAYDAK 01.01.1961  ADIYAMAN  doğumlu.. 2003 yılında Anadolu Üniversitesi  İşletme Fakultesi..