Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '17

 
Kategori
Deneme
 

Aklımda deli sorular

Aklımda deli sorular
 

Mesele şu ki ...


Organiklere taktım bu aralar. Yaş ilerledikçe kendimi, ailemi güya uyanık geçinenlerden korumaya alacak, sağlıklı besleneceğiz. Sağ olsun maaşlarımız öyle güzel ki milletvekillerimiz haklı yani ekmek bulamıyorsak pasta yiyelim. Pazardan alamıyor isek marketten organik ürünler alalım. Valla artık  gülme geliyor. Aklıma mukayyet olayım bile diyemiyorum saldım gitsin.

Paraya kıydım organik yeşil mercimek aldım. Akşam sofrada organik bak yiyin dedim. Oğlum '' anne bu organik ise diğer yediklerimiz ne ? '' dedi. Ben de bunu düşünüp duruyorum günlerdir diyemedim. Baka kaldım ve ardından diğer soru '' tamam bu organik içine kattıkların mesela salça ne ? dedi. Tat evladım tat marka dedim. Cevap yolu tıkandı güldüm artık ne yapayım.

Banka dönüşü yoldan geçerken kasap koskoca pankart asmış.^^^Helal kesim ^^ .Buradaki etler, tavuklar helal kesim ise diğer yerlerden aldıklarımız haram mı ?

Milliyet gazetesinin internet sayfasındaki habere göre ,

Dolmalık biber 3 ya da 4 tümseklimiş. Valla hiç dikkat etmemiştim. Altında siyah minnacık birşey oluyor onu kesiyorum yıkarken de tümseklerini saymamıştım. 3 tümsekli olan erkek, 4 tümsekli olan da  bayanmış.

Haberin devamında şöyle yazıyor,

4 tümsekli dolmalık biber, daha tatlıdır ve taze kullanılmalıdır. 3 tümsekli biberler ise serttir ve daha derin bir tada sahiptir. Çeşitli yiyeceklere harika bir tat verir. '''' ''^^£ yazıyor yazıyo YAZIYOR
 
Geçen gün arkadaşım uğradı. Kocasından dert yandı şöyle konuşmuyoruz böyle fena, elde yok avuçta yok deyip anlattı içimi baydı. Aradan 3 gün geçti bir baktım Pamukkale'de otelde keyiflerle dolu facebook sayfası. Alla allaa araları iyi olsaydı  Maldivlerde mi görecektim.
 
Yılbaşı günü tüm kutlanmaz demelerine rağmen kutlamaya gittim. Grubumuzdan bayan arkadaşla selam kelam bye faslını geçtik. Akşam oynuyoruz  geldi sarıldı ben seni çok seviyorum çok sıcak kanlısın dedi. Baktım bir kaç kadeh atmış acaba dedim kafa güzel oldu ondan mı yoksa gerçekten mi beni seviyor. Artık seni seviyorum diyenden de korkar oldum.
 
Neyse saat 12 yi vurdu 2017 geldi bir sevinç bir sevinç milletin ortasında durdum baktım izledim. Kendi kendime ya biz  neden böyle sevindik ki ? sonra da amannn boşver eğlenmeye devam dedim.
 
Gece bitti odama doğru yol aldım. Kızlar  sular soğuk, klimalar yanmıyor diye odayı değiştirtmiş. Söylene söylene çatı katına çıktım. Ya kızlar burası soğuk olur çatı dedim yok yokk klimalar yanar dediler. İyi dedim gecenin köründe eşyalar elimde çatı katında verilen odamıza çıktık. Kalorifer peteği ile kanka oldum. İyi ki yatağımı oraya çekmişim yoksa sabaha büstüm çıkardı.
 
Gözümü açar açmaz  sıcak sulara gittim gece üşüdüm ya iyi gelir düşüncesi ile bir baktım kiii sabah saat 9.30 kimsecikler yok. Ya biri burada beni boğazlasa kimseler duymaz nasıl bir otel ? dedim. Korkunun ecele faydası yok suya daldım dalmaz olaydım. Kendimi suyun bu kısmı mı sıcak ilerisi mi derken buldum. Koşar adım odaya kaçtım.
 
Dönüşe yakın yetkiliyi gördüm. Gece oda soğuk, sıcak su yoktu, sabah kaplıcanız soğuk kimse yoktu , yemekleriniz berbat bana deseniz sunduğunuz yemekleri ben bile 2 saatte hazırlardım. Anlamadığım çalışanlarınız güler yüzlü, yardımcı olmaya çalışıyor ama olamıyorlar. Burayı işleten şahıs mı hatalı çalışanlar mı merak ettim. Bu otelden memnun ayrılmamıza kim etken ?
 
Yetkili ''tabiki çalışanların özverisine bağlı'' dedi. O zamannnn, kaldığımız sürece çalışanlar özveriliydi  neden bu kadar sorun var dedim . Düzelecek efendim düzelecek dedi. Haklısınız düzelecek biz bir daha asla gelmeyeceğimiz için göremeyeceğiz özveriniz için teşekkür ederim.
 
Hala ikilemdeyim otelin işleyişi çalışanlara mı bağlı yoksa işletmecisinin iyi olmasına mı ?
 
Amanın yazımı yazıyorum ya kafamı bilgisayardan kaldırdım iki bayan yürüyor , yüzlerinde siyah peçe boyundan aşağı sallanıyor. Baka kaldım ya ben yüzüm gözüm açık yolda zor yürüyorum bunlar böyle kapalı nasıl yürüyor. Gözleri epey sağlam demekk ki acaba havuç mu balık mı daha fazla yiyorlar ? Soramadım tabi...
 
Aylar önce kadının birine, bunu kendinize niye yapıyorsunuz dediğimde biz mücevher kutusuyuz dediğinde dövesim gelmişti .
 
Yazıma döneyim yılbaşı eğlencemizde adam kadınla dans ediyor. Gören bunlar birbirine manyak aşık der de  Demedim tabi gözlerini üzerimden çekse derdim belki. Ertesi gün öğrendim ki adam karısına belim ağrıyor kaplıca bana iyi gelir deyip bir hafta önce facebook üzerinden tanıştığı sevgilisi ile gelmiş. Şimdi adam sevgilisi ile tatile gelmiş tamam sevdin getirdin desem yok diyemem de tövbe tövbeee ama dedim sayayım  hala neden bakıp süzüyorsun madem bu haltı yapıyorsun  bak yanındaki  sevgiline. Karın başka yerde sen başka yerde acaba karısı kocasının durumundan haberdar mı ? Yoksa onun da başı gözü mü ağrıyordu kocasını görünce ? aklım ermedi gitti.
 
Neyse ..ha bir de...
 
Sabah uyanıyorum karanlıkkk daha iş saati gelmemiştir diye geri uyuyorum sonra hızlandırılmış olarak giyinip işe geç kalmış vaziyette kendimi buluyorum. Elektrikler de tasarruflu ya bak yine gülesim geldi.
 
Üç beş sene sonunda karar verip Daikin klima aldım. Aman efendim 2+ plus elektrik tasarruflu, ayda 30 TL. yakar falan filan yalannn valla yalann elektrik faturam 180 TL. fark attı. Görünce gözlerim yuvasından fırladı. Hani 30 TL. yakacaktı ? bi de iyi klima aldım doğru karar verdim diye sevinmiştim. Ahh ahh sobamın gözünü seveyim üzerinde yemek bile yapıyordum. Sobamı geri mi kursam acaba ?
 
Tam böyle düşünürken boş boşş camdan dışarıya  bakarken  yoldan ay yıldız halı yıkama geçti ardından bekliyorum ya helalli ya doğrulu  bakalım hangi isimli araç geçecek .
 
Aklıma çakallarla dans filmi geldi. '' Mesele çakal olmakta değil yeğen asıl mesele çakallarla dans edebilmekte.  ''
 
Mesele de benim meselem işte  aklımda deli sorular derken aklıma şarkısı geldi. Mesele şu ki hala bitmedii sevdan hemen ardından da aşk Bodrum'da yaşanıyor güzelim , Bodrum bana ben Bodrum'a özelim dilime takıldı iyi mi ?
 
Neden acaba ? Al bir soru daha işte !
 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..