Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Aklımda ne varsa?

Aklımda ne varsa?
 

http://www.aradigim.com/ dan alınmıştır.


okyanus:
senin için
yapabileceğim bir şey var mı

midye:
tek cevabı var bu sorunun
sevgi
nasıl yapılır

okyanus:
açık
uçlu
ve hatta ucu üçlü
soru bu
"O'nun için yapabileceğim bir şey var mı?"
sorusu geçti aklımdan
bugüne kadar düşüncelerimi nasıl paylaştıysam
şimdi
aklıma geleni
sana doğru
çizgi filmlerde olan ışıltılar ile
ellerimden çıkan parıltılar ile
tüm karanlık aydınlık güçler ile
metrelerce dalgalarım ile
kapkara bulutlarım ile
hedefleyerek seni
dışa vurmuş oldum yani

midye:
ne olur
benim için
beni
sever misin

okyanus:
kötü
umursamaz biri olmadığım için
sana böyle bir soru
soruldu
yüce benden
sene
ama bu da bir hata
sevgi
siparişle olmaz

midye:
siparişle olmaz sevgi
ama "ya oluyorsa" ihtimali
göle maya misali
imkansız ama
ya seversen
ya bir değerim varsa
ve ben bunu görmemişsem
ya yine görmemişsem
zihinsel engelli körsem
o sebeple
sipariş ediyorum sevgini

ufuk:
herşey para
için
insanlar için
aileler için
dostlar için
ve onlar için
değil mi
sevgiyi bile sipariş ediyorsan
altın mı değerli topraktan
toprak mı değerli altından
kefeninle altına yatabiliyorsan


Ufuk Çelik

 
Toplam blog
: 8
: 133
Kayıt tarihi
: 30.07.09
 
 

Gökyüzü ve deniz benim adım, kimileri "gözerimi" dahi der, ki onlar benim canım. Toprak ile birleşti..