Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '21

 
Kategori
Deneme
 

Aklını Kaybetmediyse

Hafıza sorun değil.

Bazı filmlerde görüyoruz, kişi hafızasını kaybetmiş ama aklı yerinde.

Böyle bir şey nasıl oluyor bilmiyorum olabiliyorsa yine de iyi.

Hafızasını yitirmiş, geçmişi hatırlamıyor; e hatırlamasın, ne yapacağım geçmişi.

Aklı yerindeyse başından itibaren her şeyi yeniden öğreterek(bir nevi çocuk gibi büyüterek)hayatını kendi kendine sürdürebilir normal bir insan haline getirebiliriz.

Olayı anlatıp hafızasını kaybettiğini bildirir geçmişin önemli yerlerini söyleyerek yaşamına devam eder.

Tabii ki zorluk var.

Ben senin babanım dedim hiçbir şey hatırlamadığı için inanmadı delil olacak şeyleri gösterirsin.

Filmde tamam da böyle bir kişi var mı bilmiyorum, ben rastlamadım.

Eğer varsa anlattığımız gibi fazla sorun olmayabilir.

Hatırlamadığı için kabul etmedi diyelim; ölüm yok ya ucunda bir şekilde yaşamaya devam etmesi sağlanır.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..