Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Akordunu tutturamıyorum zamanın

Akordunu tutturamıyorum zamanın
 

Akordunu tuturamıyorum zamanın
Renklerini seçemiyorum
Düz kontak hayatların

Sol anahtarı kayıp sokaklar
Notasız ezber dokunuşlar
Aynı nakaratta
kayboluşlar.

Akordunu tuturamıyorum zamanın
Kokusunu hissedemiyorum
çığlıkların.

Bir tek kargalar seni sordu
Tanrı bile
gittiğini unuttu
Dayanamıyorum artık
Bam telim koptu!

Zaten bu şehirde
Umut hiç yoktu.

Akordunu tuturamıyorum zamanın
Dokunamıyorum
Ruhunu hissedemiyorum kadınların.

Bam telim koptu
bu şehirde
umut
yoktu...

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..