Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '09

 
Kategori
Kitap
 

Akören İlköğretim Okulu

İzlenimler, Gizemli Bir Söyleşi, Nabide KILINÇ

Bugün heyecanlıydım. Çünkü Kars yöresine ve çevresine uzanacak, duygularımı oraya çevirecektim.

Kars’ın Sarıkamış ilçesinde bir yer. Orda , uzakta bir yer. Akören İlköğretim Okulu. O yer bizim yerimizdir, o çocuklar bizim çocuklarımızdır.

Bu duygu ve düşünce gerçekleşti.

Akören İlköğretim Okulu’nun o güzelim çocuklarına kendi kütüphanemiz için ayırdığım bir miktar çok güzel hikaye ve roman, çocuk kitaplarını gönderdim.

Gönderirken içine bir de mektup koydum.

Bu evrensel duygu ve düşünce, heyecandır, paylaşılacak bir güzelliktir. Sevgi paylaştıkça çoğalan ve büyüyen bir varlıktır.

Siz de gönderebilirsiniz.

Milliyet Blog’daki. Değerli dost- yazar S. Odabaşı’nın yazısını okuyarak o çocuklara giysiden, ayakkabıya, kitaptan, deftere ve kaleme, gönderebilirsiniz.

Akören İlköğretim Okulu Öğretmenlerine ve Öğrencilerine

S.Odabaşı sevgili dost ve yazar. Kendisini Milliyet Blog’daki bölümünde okurken, rastladım bu yazıya.

Akören Okulu öğrencilerine elimde bulunan hikaye ve roman kitaplarından yolluyorum. Yarın (Perşembe) günü hazır olacak ve Cuma günü Yurt İçi Kargo Yerkesik’e gelip koliyi size sevgiyle ulaştırmak üzere götürecek.

Yerkesik Muğla’nın bir beldesi. Güzel bir coğrafyanın adı. Sakinliği ve coğrafyası huzur veriyor.

Milliyet Blog’da yazı bölümüm var. Google’a Nabide Kılınç yazarak ekrana gelen sayfadan benim bölümüme ulaşabilirsiniz.

Ayrıca, eğer internet imkanınız var ise, Yerkesik Halk Kütüphanesi yazarak, orada bulunan o güzel öğrencilerimize dostluk ve bilgi olması açısından o bölümü inceleyebilir, araştırabilir, okuyabilirsiniz.

İçinde çocuklarımızı mutlu edecek pek çok şey var , öğrenecekleri.

Akören İlköğretim Okulu öğrencilerini Yerkesik Kütüphanesi’nin birer öğrencisi olarak görüyor, onları sevgiyle gözlerinden öpüyorum.

Kitap okuyun , gelişin ve öğrenin çocuklar, birer kitap kurdu olun.

Yerkesik Kütüphanesi’nin kitap kurdu öğrencileri var, onları çok seviyorum ve onlara çok önem veriyorum. Yerkesik öğrencilerine kalbimle bağlıyım.

Okulunuzu, öğretmeninizi, kitapları, ailenizi, ülkenizi çok sevin ve sevgiye kalın . Yolunuz ve başarılarınız açık olsun.

Yolunuza çiçek tohumu eken öğretmeninizi sevgi ve saygıyla kucaklıyorum.

Nabide KILINÇ

Yerkesik.

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..