Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '08

 
Kategori
Güncel
 

Aköz den okura hakaret!!

Aköz den okura hakaret!!
 

Sabah gazetesinin en sarsılmaz Demokratlarından Emre Aköz;

"... diğer haber kaynaklarına başvurmayan Hürriyet okurları, son dönemde fena halde geri kaldı." demiş son yazısında..

Kendisine bazı hatırlatmalarda bulunmak istiyorum..

Bu ne biçim öteleştirme sayın Aköz?

Nerden biliyorsunuz Hürriyet okurunun başka haber kaynaklarına başvurmadığını?

Ben tüm eleştirmeme rağmen önce Sabahla başlıyorum okumaya..

Elbette internetten bakıyorum. Çünkü para verecek kadar önemli bulmuyorum Sabah'ı.

Milliyet Hürrriyet okuruyum ama herşeyden önce. Özellikle de Milliyet.
Ve bunları para vererek alıyorum. Almanya da maalesef başka gazeteler yok..

O gazetelerin yazarları ile ilgili söyleyebilirsiniz istediğinizi.

Köşelerinizi hatta bazen olduğu gibi birbirinize karşı silah olarak ta kullanabilirsiniz.

Ama okurlara dokunmayın lütfen.

Geri kalan birleri var bu toplumda, ama bunlar gazete okurları değil.

Aldıkları paralarla okurları manüpile etmeye çalışan köşe yazarları olabilir mi acaba??

 
Toplam blog
: 26
: 308
Kayıt tarihi
: 02.09.06
 
 

1962'de Kayseri'de doğdum. Liseden sonra Almanya'ya yerleştim. 1985 yılından beri pedagog olarak Stu..