Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '17

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

AKP doğru çözüm aramalı!

AKP doğru çözüm aramalı!
 

Ebruli sanatı- Sökeli sanatçı Mustafa Akgün


"Gittiğin yoldan eli boş dönüyorsan

O yol yol değildir"

                            (Türk atasözü)

Bu bağlamda AKP şu günlerde başarısız görünüyor

Bu çok açık bir gerçek canlarım

Ben olaya partisel gözle bakmıyorum

Öncelikle bunu belirtmeliyim

Bugünlerin önemi

Elbirliği dil birliği gönül birliği inşasındadır canlarım

Benim temel ereğim

Doğruya doğru eğriye eğri diyenlerin artmasıdır

Bu nitelik artmasıdır canlarım

Zaten nicelden nitele geçip sonra tekrar nitele geçmek gerekir

Yani niteliksiz sayısal çoğunluktan

Nitelikli sayısal çoğunluğa geçmektir bu söylediğim canlarım

AKP işte bu noktada durakladı kaldı

Nitelikli sayısal çoğunluğu oluşturamadı AKP bir türlü

Durum bu olunca da

Çözülememiş sorunlar ülkeyi berbat edip gidiyor canlarım

Bugün yaşadıklarımız bu bağlamda oluşanlardır

Ben derim ki

AKP mırın kırın etmeyi bıraksın işe yeniden başlasın

Yani canlarım

AKP doğru çözüm aramalı hemen derhal

Yoksa canlarım

Yoksa canlarım

Yoksasını ben değil siz söyleyin canlarım

Ben sadece şunu söyleyeceğim

Gözyaşlarımızı silmeye mendil bulamayacağımız günler gelecek

Çözümsüzlük daha doğrusu yanlış çözüm

Yanlış sonuçlar doğurur yanlış sonuç da yıkım getirir canlarım

Peki, doğru çözüm nasıl bulunur derseniz işte yanıtım canlarım

Doğru çözüm bilimsel çözümdür canlarım

Bilimin önereceği ve bulacağı çözümler bizi düzlüğe çıkarır

Sade bizi değil tüm toplumları düzlüğe çıkarır canlarım

Bilim yanılmaz canlarım

Deneysel bilim(pozitif bilim) asla yanılmaz

AKP öncelikle bilimsel yönteme yönelecek canlarım

Bunun için bilimsel yöntemi bilen insanları işbaşına getirecek

Kendisi de onların rahat çalışma koşullarını sağlayacak

Onların istek ve önerilerini dinleyip gerçekleştirecek

Bu çalışma ekibi siyasilerden çok bilimsel kariyer erkinden olacak

Ülkemiz artık bilimsel adam gereksinimi çekmiyor canlarım

Çok şükür her alanda yetişkin bilim adamlarımız var

İşte AKP’ye düşen görev bu bilim adamlarına çözümü devretmek

Ve çözümü de uygulamaya koyup sıkı takipçisi olmaktır

İş bu yolda yürürse yol alırız canlarım değilse

Hep sağa sola sapmalarla yolumuzu şaşırırız canlarım

Ve sonumuz kötü olur canlarım

Hani dedim ya ağlamaya gözyaşımız kalmaz

Döğün babam döğünürüz

Bunu ister misiniz canlarım istemezsiniz

Peki, AKP kurmayları isterler mi istemezler

Öyleyse canlarım hep birlikte bilimsel çözüme çağrı yapacağız

Bu ülkeyi bataklığa saplanmaktan kurtaracağız

Başka çare yok zaten bilimsel çareden daha güçlü çare yok canlarım

Son sözüm şu:

Sevgili AKP’li kardeşlerim gelin beni dinleyin

Şu bilimsel çözüme yönelin

Bırakın ben bilirim havalarını

Modern çağda sıradan insanlar girift çözümler üretemezler

Girift çözümler ancak bilimsel adımlarla elde edilir

Gelin bu sözlerimi ciddiye alın gelin

Korkmayın bunun da sonunda kazanan siz olacaksınız

Kazanan siz olacaksınız bir farkla

Geriye baktığınızda daima gurur duyacağınız bir

Sorunsuz Türkiye duracak arkanızda

Ve siz mutluluktan uçacaksınız bununla kardeşlerim

...

Saygı sevgi ve yeşermiş kardeşlik duyguları dileklerimle

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..