Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '18

 
Kategori
Siyaset
Okunma Sayısı
15
 

AKP Dört Partiye Karşı ya Bu Durum Onu Haksız Olsa Bile Haklı Gibi Gösteriyor Olabilir

AKP Dört Partiye Karşı ya Bu Durum Onu Haksız Olsa Bile Haklı Gibi Gösteriyor Olabilir
 

İnsanların bir konuyu nasıl algıladıkları önemli. Üstelik pek de bilinçli olmayan halkımız için.

Size kesin söylüyorum, AKP’ye sırf dört partinin karşısında tek başına diye oy veren bile vardır.

Elbette tek başına olacak, iktidarda bir parti olur.

“Dört partiye karşı aslanlar gibi mücadele ediyor… Hepsini…” falan…

E bir de hep galip…

İnanın yanlışları özellikle AKP’ye oy verenler tarafından hiç görülmeyecektir.

Emin olun ki kendi kitlesi için ne, söylediği ne de yaptığı yanlış olarak görülmeyecektir.

“Madem yanlış, neden bu kadar güçlü?”

“Üstelik hiç kaybetmiyor, yanlış olan kaybeder”

Yanlış olsa da kaybetmez, anladın sen onu!

Ülke battı Ak Partiye hiçbir şey olmadı, utanmasa oyu artacaktı!

Krallar çarık giyseler bile ayakkabıları altındandır.

4 partiye karşı olmak tek başına bir orduya karşı durmak gibi algılanır.

Bir de AKP’nin kendisini başlangıçtan bugüne destekleyen kesim dışında kimseden oy alamaması ilginç değil mi?

O bloktan oy da kaybetmiyor…

Kızanlar, beklediğini bulamayanlar, canı yananlar kenara çekiliyor biraz…

Bu idam bazılarına saçma gelebilir, ben böyle düşünüyorum…

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Az ve yeni gelişme trendine giren ülkelerde buna benzer sorunlar çok görülür. Halk fakirdir ve üretim giderek azalmaktadır. İşsizlik artarken üretimin düşmesi de doğal. Bu durumda tek kaynak vergiler ve bunun dağıtımı. Adı ister sosyal yardım, isterse bir diğer ülkede ne olursa olsun. Halk bu yardıma bakar. Veren partinin ne adı önemlidir ne de programı. Günün birinde bir kişi çıkıp bir aylık kurduğu partiyle tüm ülkeye kuru fasulye ve pilav yanında da cacık dağıtmış. Seçim sonunda %8,5 oy almış. Lideri; yahu biz neden bu yemeklere bir de tatlı eklemedik ki? diye hayıflanmış. Zira onu da ekleseydi barajı aşıp meclise girecekmiş..Sözün kısası kültür ve işsizlik meselesi..

Yalnıztürk 
 16.11.2018 10:23
Cevap :
İbretle okudum yorumunuzu, ne kadar hakısınız...   20.11.2018 9:08
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 5127
Toplam yorum
: 13415
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 669
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster