Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Aralık '10

 
Kategori
Siyaset
 

AKP lideri süte siyah derse...

AKP lideri süte siyah derse...
 

Aydın CHP milletvekili M. Fatih Atay T.B.M.M’ deki konuşmasında, “Başbakan Recep Tayyip Erdoğan bu kürsüden süt

siyahtır derse hiçbir AKP’li itiraz etmez” söylemini çok anlamlı buluyorum. AKP’li eski bakanlarımızdan milletvekili Kürşat

Tüzmen’in şu sözleri zaten Sayın Atay’ı doğruluyor... Ne demişti Kürşat Tüzmen, Liderimiz uçurumdan atlarsa, bize de

arkasından atlamak düşer demişti... Ben kimseye koyun falan demiyorum. Başbakanımız her defasından üç-beş koyunu

güdemeyenleri en ağır eleştirilerle yerden yere vurmaya çalışmıştı...Başbakan bu sözleriyle kendisini en iyi koyun

güdenler sınıfına koymuştu... Şimdi noktaları birleştirdiğimiz de koyun gütmenin ne olduğu apaçık bir şekilde ortaya çıkıyor...

Bu ortaya çıkıştan bir vatandaş olarak demokrasimiz adına rahatsızlık duyuyorum... Eh... ne diyelim... Ne yazık ki devran

böyle sürüyor... Başbakan süt siyahtır derse, AKP’li milletvekillerinden hayır beyazdır diyenlerin çıkacağını ben de

zannetmiyorum.

İşte ülkemizin ve demokrasimizin gerçeği budur... AKP’den istifa eden Abdullatif Şener işte bu gerçeklerden biridir... Tüm

Dünya’nın çok önemli bulduğu fakat, AKP’nin ise bohçacı dedikodusu dediği Wikileades belgelerinde AKP’nin

yolsuzluklarına dayanamayarak istifa eden BakanAbdüllatif Şener bu belgelerin doğruluğunu da söylemleriyle ortaya

koydu...

Eh... ne diyelim koyun gütme meraklılarının olduğu bir ülkede demokrasi de bu kadar oluyor...

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..