Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '08

 
Kategori
Güncel
 

AKP’nin demokrasi anlayışı ve 1 Mayıs İşçi Bayramı

AKP’nin demokrasi anlayışı ve 1 Mayıs İşçi Bayramı
 

Istanbul - Taksim, 1 Mayis 2008


– Bilseydik Taksim’i açardık.

Başbakan: “Bu kadar diretmelerini beklemiyordum, şaşırdım. Neden böyle yapıyorlar anlamadım. Bilseydik açardık“ demiş. Anlaşılan; Bay Erdoğan Türkiye’de yalnız türban için diretenler var zannediyor. İşte AKP ve RTE’nin demokrasi anlayışı.

1 Mayıs bütün dünyada – hangi isim altında olursa olsun – işçi bayramı olarak kutlanmaktadır. Türkiye’de 1977’deki kanlı olaylardan sonra yasaklandı ve resmi tatil olma sıfatı da kaldırıldı.

30 yıl sonra artık bu yasağın kaldırılmış olması gerekmezmiydi. …

Yoksa biz diğer uluslardan aşağı mıyız?

Hergün trafik kazalarında yüzlerce kişi ölüyor ve yaralanıyor. Bundan dolayı arabaları trafikten yasaklıyor muyuz? 1 mayıs’ın yasaklı olması yüz kızartıcıdır. 30 yıldır tek yasakli ülke türkiye. Utanıyoruz yurt dışındanda.

Ahmet Yilmaz

Frankfurt, 02.05 2008

 
Toplam blog
: 19
: 1226
Kayıt tarihi
: 01.11.06
 
 

Ben, yüksek tahsilimi Frankfurt Üniversitesinde bitirdim. Uzun yıllardır Almanya’ da yaşıyorum, evli..