Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

AKP'nin Düşünemediği

AKP
Şunu düşünemiyor
Ya da düşünmüyor
Ya da
Ya da
Düşünmek istemiyor
O da şu
AKP
Ancak ve ancak
Ülkeyi doğru güzel yönetirse
Bu işten tat alır
Yaptığı güzel doğru yönetme işi
Asırlar sonra bile hayırla işe yarar
Bilinir ki
Toplumlar alt yapı üzerinde yücelirler
Alt yapılar
Ne kadar sağlam kılınırsa
Toplumsal sağlamlık da o kadar güçlü olur
Bugün
Gördüğüm kadarıyla toplumsal geleceğimiz
Pek güzel görünmüyor gözüme
Bu toplumsal yapı
Asla mutluluk yaşatmaz insanlarımızda
Mutluluk yaşatmayan
Toplumsal yapı yapı değildir
En küçük sarsıntıda yıkılır gider
Bu ise hüsran demektir
Ben
Bu ülkeyi ve bu ülke insanlarını
Koşulsuz seven birisi olarak bundan üzüntü duyuyorum
İşte onun için
Durmadan ülke yönetimine seslenip duruyorum
Ülke yönetimi
Bilimsel yönetime yönelirse ancak
Hem kolay Hem de doğru ve güzel yönetilir
Bilim ilkelerle yol alır
Sana düşen de sevgili yönetenimiz
Bu ilkelere tam anlamıyla bağlanarak
Yönetime geçmeniz ve sürdürmenizdir
İş bu kadar basit
Bugünün koşullarında
Ülkeyi bilimsel tekniklerle yönetip
Ülkeyi gerçek anlamda güçlendirip
Geleceğini bilimin aydınlığına yerleştirmek
Ne güzel bir davranış olur çıkar
Bu noktada
Sen AKP ve Başkanı Sayın Cumhurbaşkanı
Mutluluktan uçarsınız
Hem de bu güzel ve sevgili halkımız
İş bunu istemekte ve buna yönelebilmekte
Ülke
Birçok dalda birçok bilim adamına sahip şu anda
Bundan yararlanmasını bileceksiniz işte
Sevgili AKP
Sevgili Cumhurbaşkanı
O zaman
Ekonomi düzgün olacak
İnsan ilişkileri düzgün olacak
İç barış dış barış gerçekleşecek
Dünya ülkeleriyle ilişkilerimiz
Güvene ve saygıya dayalı olacak
Dış satım dış alım rasyonel olacak
İşler tıkır tıkır yürüyüp gidecek
Yıllar
Yıllar geçecek aradan
Sen AKP
Sen Sevgili Cumhurbaşkanı
Hep hayırla yâd edileceksiniz
Hep Allah razı olsun onlardan denilecek
Haydi gelin öyleyse
Beni okuyun ve dinleyin ve de kabullenin


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..