Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '19

 
Kategori
Siyaset
 

AKP’nin Gizli Adayı İmamoğlu

Erdoğan, AKP, hatta rakibi Yıldırım’ın dahi İmamoğlu’na sempati duyduğunu düşünüyorum.

Bana göre duygusal ve böyle fazla heyecanlı insanlar pek başarılı olamıyorlar, Yıldırım İstanbul için daha iyi ama onda da bir isteksizlik var, zorla başkan yapılmaya çalışılıyormuş gibi.

AKP ve adayı Yıldırım, İmamoğlu’na karşı yoğun bir rekabet içinde değiller.

Yıldırım gönülsüz, Erdoğan’ın da İstanbul’u kazanabilecek başka adayı yok. İmamoğlu belki kazanamayacak ama kazanırsa Erdoğan ve özellikle Yıldırım kaybettikleri için üzülmez diyorum.

AKP ve Erdoğan için kazanmak önemli çünkü siyasi sonucu olacak; ama İstanbul’u yönetecek başkana gelince… Seçimi biz kazanalım İmamoğlu başkan olsun derler belki.

Belki yanılıyorum ama böyle garip bir durum var gibi. Ayrıca İmamoğlu’na bazı AKP’lilerin de sempati duyduğunu düşünüyorum.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..