Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '17

 
Kategori
Güncel
 

AKP Seslenişi Sıktı Beni

AKP Seslenişi Sıktı Beni
 

AKP yöneticilerinin
Muhalefete olsun
İç dünyaya olsun
Dış dünyaya olsun
Eyl’i meyli seslenişleri
Ve de
Şu ana muhalefetin başındaki zat
Şeklinde seslenişleri
Saygınlıktan uzak seslenişlerdir
100 yıllık bir Cumhuriyet’te yaşıyoruz
150 yıllık batılılaşma çalışmalarından geçmişiz
Eğitim düzeyi epeyce de yüksek bir toplumuz
Hal böyle iken
Ben bir demokratlaşma çabası içindeyken
Ve
Duygusal zekâ gelişimini önerip duruyorken
Ülkeyi yöneten partinin
Önde gelenlerinin bu tutumları
Beni sıkıyor canlarım
İstiyorum ki ben
İktidar kim olursa olsun
Öncelikle muhalefete saygılı davransın
Muhalefetin saygısızlığı
Gözardı edilebilir belki edilmez de
Hadi diyelim edildi
İktidarın bu konularda çok ileri olması lazım
Sen koskoca tarihi bir ülkeyi yönetiyorsun kardeşim
Senin ağzından ballar damlamalı konuşurken
Sen bu yaklaşımlarla
Ülkeye örnek olacaksın
Ülke genelinde saygıyı yaygın kılacaksın
İnsanların yeri geldiğinde
Birlikte bir arada olabilmelerini olası kılacaksın
Kalp kırarak nereye varacaksın sen ki
Şimdiye kadar nereye vardın ki
Bir hiçlikten başka
Olmaz böyle Sayın AKP önde gelenleri
Olmaz böyle Sayın seçilmiş Tepe yöneticisi
Olmaz
Olmaz
Ben bir öğretmen olarak sizleri
Tatlı dilli güler yüzlü görmek istiyorum
Saygıyı sevgiyi başınıza taç yapmış olmanızı istiyorum
Uzun eğitimcilik ve yöneticilik yaşamım boyunca
Devamlı bunu önermişimdir öğrencilerime
Ve de yakınlarıma
Saygıdan daha büyük yapıcı güç yoktur
Bunu bilmesi lazım Seçilmiş Tepe yöneticisinin
Yöneticinin tek görevi
Ülkeyi güllük gülistanlık yaparak güzel yönetmektir
İlişkilerde
Özsaygı özdenetim ve empati yapma tam olacak
Sorun çözücülük öne çıkacak
Ve işbirliğine yatkınlık çok önde olacak
Ülke insanları
Bilen yapabilen olabilen olup öyle sahip olabilecekler
Ve her insan da yakın olma ilişkisi çok gelişmiş olacak
Ve yine insanlarımız
İşlerinde aklı ahlakı adaleti adabı ve aşkı yaşayacaklar
Ben böyle ülke yaratan Seçilmiş Tepe yöneticisi istiyorum işte
Durmadan
Ona buna bağıran çağıran yöneticiyi doğruya gel diyorum
Doğruya gel barışı gerçekleştir ve koru
Budur yöneticilik budur iyi insanlık
Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..