Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Kasım '17

 
Kategori
Siyaset
 

AKP Türkiyeyi Dünyanın Bir Numaralı Ülkesi Yapsa Bile İnandığım Değerler Olmadan Anlamı Yok

AKP Türkiyeyi Dünyanın Bir Numaralı Ülkesi Yapsa Bile İnandığım Değerler Olmadan Anlamı Yok
 

Benim gibi düşünmeyenler olabilir; yani ülkeyi hizmet anlamında ileri götürsün de inandığım değerlere uymasın diyenler.

Onlara şöyle bir soru sorayım: Diyelim CHP başta ve acayip hizmet ediyor ama muhafazakâr kesimlerin hassasiyetini dikkate almıyor, o kesimler bu hizmete rağmen CHP’ye oy verirler mi?

Onların değerleri kendileri için önemliyse benim değerlerim de benim için önemli.

Ben kendim maddiyatçı bir düşünce yapısına sahip olmama rağmen değerler konusunda böyle düşünüyorum.

Kişi başına yıllık gelir atıyorum 50 bin dolar olmuş ama ülkede demokrasi, özgürlük, insan hakları yok neye yaradı…

Ve Türkiye’nin siyasi anlamda AKP’li olanlar ve olmayanlar diye ikiye bölünmesinin nedeni de bu; Türkiye’nin yarısının inandığı değerler öteki yarısından farklı.

Yani şöyle bir şey mümkün değil: Hani diyelim AKP Türkiye’yi dünyanın en ileri ülkesi yaptı. Ama dediğimiz gibi değerler anlamında bir ilerleme yok. Şu anda oy vermeyenler o gün de kendisine oy vermeyecektir. Değerler önemlidir.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..