Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '21

 
Kategori
Aile
 

Akrabaya Yakın Olma

Zoraki şeyleri sevmem; bu yüzden akrabalarım beni sevmez ben de onları.

Hatta ailede bile biraz böyleyim.

Sevilecek yanı olmalı.

Topluma göre “ailen akraban yakınlarına yakın olacaksın”

Toplum umurumda değil, benim için bu biyolojik yakınlık isterse çocuğum olsun.

Yakınım oldukları için değil, sevdiğim değer verdiğim kimseler ise başka.

Ailemi ve akrabalarımı da iyi kötü diye ayırırım.

Ve ilgim bana yakınlığı değil sevgim kadardır.

Yabancı birini kendi çocuğumdan daha çok sevebilirim.

“Bu benim anam babam mecbur beni sevmeye” Yok öyle şey kendini sevdireceksin.

Biyolojik bağ kopmaz ama yakınlık bağ ile değil.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..