Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '17

 
Kategori
Astroloji
 

Akrep Dolunayı

11 Mayıs 2017 00:42 de Akrep burcunda bir dolunay gerçekleşiyor. 

Çevreden ve insanlardan biraz daha uzak kalıp kendi içinize dönüp yaraları sarma zamanı!

Kendi karanlık yanlarınızı iyileştirip şifalandırabileceğiniz bir fırsat taşıyor. Yani bastırdığınız korkularınızla yüzleşip bunları şifalandırabileceksiniz.

Erzurumlu İbrahim hakkı Marifetname'de der ki:

Ay Akrep burcunda iken temizlen, arın, yalnızlığa çekil, sükut edip iç alemine dön!

Dolunayın gerçekleştiği süreç boyunca (3 gün öncesi ve 3 gün sonrası da dahil) arınma çalışmaları yapmak sizi rahatlatacaktır.

*Neler yapabilirsiniz. Okumak için daha önce yazdığım bu yazıma tıklayabilirsiniz.

 

Ayrıca Akrep burcunda bir dolunayında idrar yolları ve cinsel organlar üzerinde şifalandırma çalışmaları yapmak çok etkili sonuçlar verir.

 

Okunabilecek esmalar

Ya Rahman:298

Ya Ahir:801

 

Bu dolunayda yapabileceğiniz bir bağ kesme çalışması:

Öncelikle sessiz kendinizle başbaşa kalacağınız bir anda 

Gözlerinizi kapatın ve aranızdaki bağı kesmek istediğiniz kişiyi gözünüzün önüne getirin.

Ve ismiyle ona hitap edin..

"Sevgili   .....

Seninle aramızda geçen her ne varsa yaptığım yanlışlar için senden özür diliyorum. Lütfen kabul et ve sevgi ile beni bağışla. Bana öğrettiğin her şey için sana teşekkür ediyorum. Bende seni sevgiyle affediyor ve bağışlıyorum.

Aramızdaki bağı Allahın izni ile kesiyorum. Allahın şifası sevgisi her ikimizin de üzerine olsun.

Şu andan itibaren seni benden beni senden özgür bırakıyorum. 

Sen yolunda özgür ol bende yolumda özgürüm."

 

Kendinizi Affetmek için Meditasyon.

Gözleriniz kapalı kendi görüntünüzü gözünüzün önüne getirin.

Ve ona bakarak şunları söyleyin.

"Yaşadığım ve yaptığım her şey benim seçimimdi.

Tüm yaşadıklarımı yaşanması gerektiği için yaşadım.

Verdiğim her karar benim kendi seçimimdi. Ve ben o an için elimden gelenin en iyisini yaptım.

Beni kimsenin onaylaması gerekmiyor.

Ben yaşadığım her şeyi ve tüm kararlarımı onaylıyorum.

Kendimi seviyorum ve tüm hatalarımla kendimi affediyorum."

 

 

Sevgiler tüüüm kalbimden:)

Nur Demir

https://www.facebook.com/NrlStyle

http://nrlstyle.blogspot.com.tr/

 
Toplam blog
: 202
: 1460
Kayıt tarihi
: 10.11.16
 
 

Yaklaşık 20 yıldır Kişisel-Ruhsal Gelişim, EFT ve Kuantum Enerji ile ilgili araştırmalar ve çalış..