Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Hakan Karaduman (Akdenizli)

http://blog.milliyet.com.tr/akdenizli

08 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Aksak ritim

Aksak ritim
 

Yalanlar dolaşır ortalıkta, ölümden bahsederler; sabah olmasa.

Sinekler dedelerinden bilirler: ağızlar açık, zaman kaçar,

Hava dolar: zaman verir, hava dolar,

Yalan dolar, zaman verir,

Nefesler…

Beyinlerini ceplerinden çıkaranlar

Beyinlerinden soluyanlara:

Ucuz hayatlar,

Ucuz laflar,

Ucuz yüzler,

Ucuz zamanlar yedirdiler;

sofra şalı sermeden masalarda gergindi mideler.

Mutluluk kolay gelmişse,

Gitmesin diye verirlerdi etlerinden:

Biraz abi, biraz tamam, biraz evet.

Sonra;

Biraz lütfen, biraz yaparım, biraz haklısın,

Daha sonra;

Biraz giderim, biraz ben olmasam,

En sonra;

Emrin olur, olsa ne olur, zaten öleceğiz,

Biterken: tapıyorum, ye beni, alçağım biriyim, timsah ısırsın gözlerimi.

Bitti: nereden bilirdim… Dediler,

Fingirdek adamlar, ortasından beyinli kadınlar.

Olurken bunlar, her şeyi:

Hak edenler seyredenler,

di.

***,

not: ceplerini beyinlerinden çıkaranlara ayırarak selam.

sağlıcakla.

 
Toplam blog
: 470
: 551
Kayıt tarihi
: 28.08.06
 
 

Ateşten denizleri mumdan gemilerle geçmeye" benzer hayatımız. Mutlaka mavi gökyüzü görünecektir. Gid..