Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Akşam şarkısı

Akşam şarkısı
 

Akşam..siyahın en koyu olduğu zamandı.
O saatler, duyguların yoğunlaştığı andı...

Sarmıştı mehtabı tül rengi bulutlar,
Deniz masum bir kadın gibi ama davetkar...

Rüzgar kıyamıyordu okşamayı dalları,
Kuşlar kucak yapmıştı sanki ağaçları...

Ve ben; o an içimdeki senle büyüdüm
Yedi kat göğe doğru sevginle yürüdüm..

Dindi benliğimdeki bütün çırpınışlar,
İçimde bitmesin bu saatler diye yalvarışlar...

Birden ateş yükseldi tan yerinden
Kayboldu mehtap, ayrıldı denizinden...

Sular hırçın, dalgalar sardı her yanı
Rüzgar hırpaladı dalları, ağaçları...

Kuşlar uzaklaştı sığındığı kucaktan
Başka duygular uyandı yepyeni bir zamandan...

Ve ben sensizlikte küçüldüm, küçüldüm
Başlayan yeni bir güne yapayalnız yürüdüm...

 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..