Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Akşamdan kalma

Akşamdan kalma
 

hep

akşamdan kalmayım.

Hep, sarhoş

Hep, bir hoş.

gün batımında içerim

rakıyı.

Önce,

yüreğimi boşaltırım

sonra, şişeyi

sonra,

dökerim derdimi

boş şişeye.

şişe dertle dolar,

ben ağlarım,

o, ağlar

ha,

bir de, şarkımız var.


"kimseye etmem şikayet

ağlarım ben halime

titrerim mücrim gibi

baktıkça istikbalime"


bir,

bu şarkıya

tav olurum

bir de

gün batımına

bakmayın öyle

ben mağdurum


bak işte akşam oluyor

hadi

gel de içme,

gel de küfretme,

gel de sıçma bu hayatın içine.

getir şişeyi,

çal, benim şarkımı

günahlarıma inat.

ulan

ayık kafayla çekilir mi

bu hayat. 

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..