Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Aksar durur Bacağım

Aksar durur Bacağım
 

Aksar Durur Bacağım


İçselim kesik yara pişip doldum zamana
Sitem etmem diyorken aksar durur bacağım
Bu kaçıncı hengâme ferman oldum amana
Sefayı kora sattım aksar durur bacağım.

Bent salıp ta akarken şikâyetim duydun mu?
Nazarın göz yıkarken aşka mubah koydun mu?
Bana dertler takarken içlerini oydun mu?
Kendimi sana kattım aksar durur bacağım.

Perli perişan güncem hangisini seçeyim
Saki doldur şarabı, devrilerek içeyim
Vefanda yüzemedim bari yârden geçeyim
Bir kova meyi tattım aksar durur bacağım.

Vedama ahkâm kesme sızısında kalasın
Ağır aksak gezmeyi var gel dünden alasın
Benden aldığın beni geri cana salasın
Dertlerine yan yattım aksar durur bacağım.

Anıları deşerken, yine karşıma çıktın
Yâr yanını eşerken işte canımı sıktın
Gözde timsah yaşların dağımı başa yıktın
Senle derine battım aksar durur bacağım.

Gözü kara sevdayı ben nereden bulayım?
Kuyulara salınan hangi kaba dolayım?
Meyli helak eyledin ben benimle olayım
Seni sana mı attım aksar durur bacağım. 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..